annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

VGN-FW41E loopt vast tijdens gamen

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
servanvl
Bezoeker

VGN-FW41E loopt vast tijdens gamen

Ik heb nu bijna 2 jaar een sony viao VGN-FW41E. Hij loopt altijd erg lekker en geen problemen. Na een tijdje is mijn laptop vast gaan lopen terwijl ik een game speel die mijn laptop prima aan kan. De processor is snel genoeg en mijn videokaart is prima. Hij runt de programma prima tot na een minuut of 10 daarna loopt hij vast. Ik dacht dat het een tijdje de warmte was, maar ik heb een koelplaat gekocht met koelkristallen voor onder mijn laptop. Maar dat mocht niet baten. Ik weet niet hoe ik het kan verhelpen. Het slaat nergens op omdat hij wel games prima afspeelde vroeger.

Ook heb ik geprobeerd drivers te instaleren van sony, maar ik krijg hier steeds een error over dat het niet kan worden geinstaleerd omdat het niet geschikt is ofzo. Terwijl het op de sony site staat voro de drivers. Het gaat om het bestand: 7UPG_Graphics_Driver_Intel_type1_32_8.15 - 8.15.10.1855.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Servanvl,

Welkom op het Sony Forum!



Dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat iedereen hier iets van kan leren. Indien uw vraag niet of onvoldoende beantwoord is of wanneer u een reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen.



De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc


Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,



- Tycho -

Forum Moderator

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Servanvl,

Welkom op het Sony Forum!



Dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat iedereen hier iets van kan leren. Indien uw vraag niet of onvoldoende beantwoord is of wanneer u een reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen.



De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc


Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,



- Tycho -

Forum Moderator