annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony weigert support: dit doet voor mij de deur dicht

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
heonder52
Bezoeker

Sony weigert support: dit doet voor mij de deur dicht

Ik heb een Vaio SVS1511C5E waarin ik een SSD wilde monteren.

Zowel een Crucial M4, de Samsung 830 als de nieuwe Plextor weigeren dienst in deze laptop.

Soms ziet de bios de SSD vanaf start niet, soms lukt het installeren waarna na een uurtje een blauw scherm aangeeft dat de boel weer eens fout is gegaan. Met een gewone disk gaat het allemaal goed, maar ik wil graag een ssd. 

Desgevraag geeft support mij aan - ook na herhaald aandringen - dat zij geen support geven als je iets toch heel normaals als een SSD inbouwt.

Sony "support" weigert zelfs ook maar één vinger uit te steken. Een best staaltje van: "hoe jaag ik klanten weg?".

Ik vroeg hen niet om support bij het inbouwen van de ssd; Mijn sterke vermoeden is dat er iets mis is met de sata controller. Mijn vraag aan support was om de controller te testen.

Zij weigeren pertinent ook maar enige vorm van ondersteuning.  Als je nou neemt dat mijn vorige sony laptop (het topmodel F) zodanig veel problemen gaf, dat sony mij korting heeft gegeven bij het aanschaffen van de huidige laptop.......

Dit laatste voorval vind ik wel een buitengewoon staaltje van het beschermen van je eigen business: koop hem maar met een sterk overprijsde SSD als je deze wilt. Zeker bij het moment van aanschaf van de laptop waren het werkelijk over de top prijzen.

Ik hoop dat ik hiet nog enig gehoor krijg en dat Sony zich realiseert dat SSD's inbouwen in een laptop dagelijkse praktijk is en dat ze dus hun regeltjes maar moeten bijstellen.

Tags (2)
70 ANTWOORDEN 70
JorsMatthys
Ontdekker

Lol al die reacties 😛 ik snap eerlijk gezegd de sympathie niet helemaal voor de mensen die zelf de HW van hun laptop veranderen en dan verwachten dat Sony hun problemen gaat oplossen ... 

 

Dat je het aan de community vraagt ok , daar is ze voor. Maar je snapt toch dat ze zo niet kunnen beginnen, dan moeten ze dus volgens jullie voor elke SSD kunnen zeggen waarom ze niet werkt, en msc ook voor alle types ramlatten en randapparatuur als we toch bezig zijn. Dat gaat gewoon niet. Je kan niet enkel Elektronici/ Informatici inhuren om in een callcenter te zetten dat besef je toch ? 

 

Als je een laptop koopt waarvan aangegeven is dat hij werkt met een HDD en je SSD werkt er niet in dan moet je je SSD maar in een andere pc steken.