annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Vaio SVE1511b1ew FN knoppen werken niet meer.

Sony Vaio SVE1511b1ew FN knoppen werken niet meer.

Hallo, 




Sinds kort heb ik een complete schone installatie van Windows 8.1 op mijn laptop gezet. (had voorheen vaker windows schoon geinstalleerd op dezelfde laptop)

Ik heb alle drivers geinstalleerd die voor mijn laptop gelden maar nu werken sommige FN knoppen niet meer. Alleen die van het geluid doet het nog. En ik had voorheen ook veel meer opties bij Vaio Control Center.

 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

 

Met vriendelijke groet.

 

Jelmer

3 ANTWOORDEN 3
KelvinV
Bijdrager

Hoi Jelmer,

 

Sony adviseert normaal gesproken niet om een schone installatie te doen. Het beste wat je op dit moment kunt doen is contact opnemen met de klantenservice:


Voor binnen garantie: 020-346 9303
Buiten de garantie: 0900-0400 278

 

Succes!

 

Groetjes,

Kelvin 

TahminaSaadi
Nieuw

Hallo,

 

Ik heb precies dezelfde probleem, al ongeveer een maand lang. Ben al terug naar de winkel geweest waar ik de laptop had besteld. Maar bij hen deden de knopjes het toen toevallig wel. Ik weet niet wat ik nu moet doen, weer terug gaan? Wordt er echt moe van, want dit is niet het enige probleem. Mijn wi-fi valt namelijk steed weg maar dat is weer een ander topic. 

Kan ik zelf niet iets doen? Herstelpunt? Is het btw bij jou al opgelost?

 

Groetjes 

 

 

KelvinV
Bijdrager

Als je zelf iets wilt doen is een reset naar fabrieksinstellingen waarschijnlijk het beste om te doen. Sony raadt je echter ook aan om contact op te nemen met hun support op 020-346 9303.

 

Groetjes,

 

Kelvin