annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Knoppen helderheid scherm reageren niet na stand-by vaio Fit

profile.country.BE.title
dieter000
Lid

Knoppen helderheid scherm reageren niet na stand-by vaio Fit

Hallo,

 

Mijn knoppen voor de Helderheid te wijzigen reageren niet na mijn pc uit stand-by komt.

Ik heb het namelijk over de knoppen F5 en F6 ,die tergelijkertijd met de Fn knop ingedrukt moeten worden.

Het balkje die de helderheid aangeeft veranderd wel bij het gebruik van deze knoppen.

 

Ik moet dus telkens mijn pc heropstarten na hij uit stand-by gestart is.

 

gegevens van mijn pc zijn.

Vaio Fit svf15a1z2eb

Windows 8.1

Alle updates zijn corect geinstaleerd.

 

Mijn pc is geupdate naar windows 8.1 maar standaard in windows 8 deed hij dit ook al.

Dit probleem kwam later aan het licht, vroeger deed hij dit niet.

Ondertussen heb ik al Vaio control center terug naar de originele versie gezet maar dit geeft geen oplossing.

Dit heb ik gedaan omdat de US support dit als oplossing gaf.

Dit probleem zou bij veel verschillende Vaio's voorkomen met windows 8.

 

Graag zou ik een oplossing hebben voor dit probleem want dit irriteerd me enorm.

 

Mvg

2 ANTWOORDEN 2

Ik heb hetzelfde probleem. SonyEng blijkt volgens deze forum disucssie http://community.sony.com/t5/VAIO-Software-Other-Operating/Brightness-does-not-work-after-waking-lap... mogelijk een oplossing gekregen te hebben: 

"an update through VAIO Care that self-updated VAIO Care and VAIO Update versions to 8.1.0.10120 and 6.3.1.10120 respectively for my model SVT131190X. After these updates it appears my issue with the brightness is no longer occuring."

SonyEng is er zich alleszins van bewust en kan het probleem reproduceren.

profile.country.BE.title
dieter000
Lid

Probleem is opgelost door middel van een andere support site.