annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Vaio beeldscherm barst spontaan

profile.country.nl_NL.title
harremans
Bezoeker

Sony Vaio beeldscherm barst spontaan

Ik koop op 30 Maart 2013 bij de Mediamarkt 2 Sony Vaio laptops, beiden van het type SVE1113M1E.

1 in het wit, en 1 in het roze.

Op 4 April, 2 dagen na installatie loopt de roze variant vast, resultaat een zwart scherm, en verder niets meer.

Na wat gezocht te hebben op internet bleek dat dit een wel vaker voorkomend probleem was.

Daar werd ik al niet vrolijk van, en aangezien het binnen de 14 dagen was mocht ik de notebook teruggeven en kon ik mijn geld terug krijgen. Erg jammer, want mijn dochter wilde heel graag een roze notebook.

Op 19 April, na ongeveer 17 dagen gebruik zit mijn vrouw een filmpje te bekijken op de witte variant.

Opeens verschijnt er een rechte verticale streep op het beeldscherm op ongeveer 2 centimer van de rechterzijkant. Hierna word het beeld zwart, weer wit en verschijnt er een schuine streep van linksboven naar rechtsonder in het beeld, ofwel een barst.....

Als ik een tablet, notebook of iets dergelijks laat vallen dan begrijp ik dat zoiets kan gebeuren en heb je pech of ben je er niet goed mee omgegaan. Alleen in dit geval is dat ding hartstikke nieuw, hebben we hem NOOIT laten vallen of zelfs nog maar getransporteerd. Hij is alleen gebruikt op tafel of op de bank, open en dicht gedaan en wellicht 20 uurtjes gebruikt.

Geen garantie zegt men bij de Mediamarkt, hij kan opgestuurd worden voor een eventuele reparatie....wat natuurlijk in verhouding tot een notebook van 450 euro wel heel erg kostbaar gaat worden.

En krijg ik dan het andere probleem wellicht daarna ??

Als we hem nou gewoon hadden laten vallen o.i.d. dan zou i ker wel vrede mee hebben, alleen nu dus niet.

Ik ben hier helemaal ziek van, en ben erg benieuwd of er meer mensen zijn met vergelijkbare problemen ?

Tags (2)
12 ANTWOORDEN 12
ennie13
Ontdekker

goedemorgen

 

ik heb contact gehad sony was niet coulant zegt dat ik drukschade zelf heb veroorzaakt

nu doet inmiddels ook mijn webcam het niet meer  is niet meer te vinden in apparaatbeheer.

ik heb echt geen geluk met deze sony  en ik weet in ieder geval dat ik niemand aan raad om iets van sony te kopen.

ten tweede hij stond eerst niet eens op mijn naam geregistreerd omdat een ander persoon hem al eerder heeft gehad en geregistreerd en daar kom je pas achter als je telefonisch contact heb gehad .

anders dit nog nooit geweten en wie weet staat hij nog steeds niet goed op mijn naam ben vertrouwen in sony kwijt

Jowwie
Ontdekker

Wij hebben hier exact hetzelfde! Exact dezelfde laptop! Ik kook van woede aangezien Sony weigert de reparatie te kostenloos uit te voeren! 

ennie13
Ontdekker

Ja klantvriendelijk zijn ze niet bij Sony het ligt allemaal aan jezelf voor mij dus ook geen Sony producten meer ik ben er heel lang mee bezig geweest tot en met oktober tot dat wij het hoger opgezocht hadden. Het bedrijf waar wij de laptop gekocht hadden hebben met ons een schikking getroffen. Misschien moeten jullie dat ook doen in ieder geval succes Mw Moring