Deel jouw ervaring!
Hallo Allemaal - Sony service,
Ik heb een Notebook/Laptop van Sony Vaio VGN-AR51J en ik kan hem niet met de recover cd's herstellen.
De partitie (partition) is beschadigd en is ook niet meer aanwezig tijdens het herstellen.
Ik heb van alles uitgeprobeerd, maar niets helpt!
Ik probeerde de partitie over te brengen naar een nieuwe schijf, maar ook dat lukte niet.
Het programma zegt: BAD partition - cannot recover
Mijn vraag is nu:
Kan ik een partitie CD of een herstelde schijf compleet weer kopen bij Sony (of iets dergelijks)?
Alvast bedankt!
Sony Vaio user
Amsterdam west
Message was edited by: wl_1967
Message was edited by: -Tycho-
persoonlijke gegevens verwijderd
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste wl_1967,
Welkom op het Sony Forum!
Dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat iedereen hier iets van kan leren. Indien u vindt dat uw vraag onvoldoende beantwoord is of wanneer u een reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen.
De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
- Tycho -
Forum Moderator
Beste wl_1967,
Welkom op het Sony Forum!
Dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat iedereen hier iets van kan leren. Indien u vindt dat uw vraag onvoldoende beantwoord is of wanneer u een reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen.
De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
- Tycho -
Forum Moderator
Hallo -Tycho -,
Hartelijk dank voor de informatie die u mij gaf. Eigelijk precies wat ik moest hebben.
Mijn excuses als ik teveel informatie of een verkeerde post heb geplaatst
Sony Vaio user
Amsterdam west
Beste wl_1967
Geen probleem, blij dat u geholpen bent!
met vriendelijke groet,
-Tycho-