annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen juiste snelheid met Qualcomm Atheros AR9285

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
josuasarini
Bezoeker

Geen juiste snelheid met Qualcomm Atheros AR9285

Ik heb een Sony Vaio VPC-F22S1E laptop en haal nooit de juiste sneldheid met mijn Wi-Fi.

Heb een UPC 120 mbit abonnement en mijn netwerkkaart haalt steeds maar 65 mbps (zie foto)

Als ik mijn modem op 5GHZ i.p.v. 2.4GHZ zet dan veranderd de snelheid naar 150 mbps en dan haal ik tijdens het downloaden het dubbele qua snelheid maar na een paar minuten knalt het modem eruit en dan staat er weer 65 mbps. Dat hoort toch niet mijn laptop hoort sowieso toch al 150 mbps aan tegeven?


Nu zou je denken dat het aan het modem ligt. Ik had een Speedtouch TWG 870. Ik heb UPC gebeld voor een nieuw modem, ik heb nu een Cisco EPC3925, exact hetzelfde probleem.

Daarna dacht ik misschien ligt het wel aan mijn Windows dus ben van Win 7 naar Win 8 gegaan (schone installatie) weer hetzelfde probleem, toen maar weer terug naar Win 7.

Alle Drivers heb ik ook al geprobeerd! Niks hielp


Onderop mijn laptop staat dat deze Wi-Fi A,B,G,N aankan maar dat is dus niet zo.

Alleen met utp kabel staat er 1 GBPS

Waar kan het aan liggen? Netwerkkaart defect, dus opsturen naar Sony?

Hoelang ben ik mijn laptop kwijt als ik deze ga opsturen (via mediamarkt gekocht)


Ik hoop dat iemand mij kan helpen


1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
glennmatth
Bezoeker

Hallo,


Dit probleem ligt bij het modem probeer is een goedkoope router op het modem aan te sluiten bijv een Linksys. die 300mbit ondersteunt. dan zul je dit wel halen. dit ligt niet aan je laptop

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
glennmatth
Bezoeker

Hallo,


Dit probleem ligt bij het modem probeer is een goedkoope router op het modem aan te sluiten bijv een Linksys. die 300mbit ondersteunt. dan zul je dit wel halen. dit ligt niet aan je laptop