annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Extreme harde ventilator geluid uit Sony vaio vpcea2S1E

profile.country.nl_NL.title
knightmen
Bezoeker

Extreme harde ventilator geluid uit Sony vaio vpcea2S1E

Hallo Sony,

Ik heb een Sony vaio vpcea2S1E uit 2010. Het is bijna 1,5 jaar oud.

Gedurende de tijd merk ik dat de ventilator in de laptop steeds harder geluid maakt dan voorheen.

Ook merk ik dat de laptop steeds warmer wordt dan voorheen.

Ik wil graag weten waar ik terecht kan komen met deze probleem bij een Sony service centre te laten chekcen.

Ook wil ik weten wat of ik deze laptop kan omruilen ivm de garantie mogelijkheden.

Mvg,

Michael.

================================================================================

Hi there,

I have a Sony vaio vpcea2S1E from 2010. Its 1,5 years old laptop.

During 1,5 years, I notice that the fan in the laptop is making extreme loud noise than in the past.

Furthermore, I notice that the heat in laptop is also getting hotter than usual.

I would like to know where I can go to have it check at Sony service centre in  NL.

In additional, I would like to know of replacement possiblities.

Thanks in advance!

Kind regards,

Michael.

Message was edited by: knightmen

Message was edited by: knightmen

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
a.lubberts
Bezoeker

Hallo, Hello

@knightman: ik heb het zelfde probleem, weet ook niet precies waar het aan ligt, het maakt ook niet uit of je de laptop wat meer ruimte geeft, door de hoekpunten op een verhoging te zetten. Heb jij al een oplossing gevonden voor het probleem?

profile.country.nl_NL.title
rosemarijn
Bezoeker

Ik heb precies hetzelfde met mijn VPCEA3S1E uit feb. '11.Updates, virusscan, lang uit laten staan helpen niet, laptop meer ruimte geven helpt ook niet. Mocht je er iets op vinden hoor ik het graag.

profile.country.nl_NL.title
Minimini_
Bezoeker

hoi,

Ik heb een Sony Vaio VPCEA1S1E (gekocht eind mei 2010) en ik had hetzelfde probleem. Zelfs een laptopcooler hielp niet. 3 Maanden terug had ik een kapotte scherm en dus had ik mijn laptop opgestuurd naar de Vaio Repair Centre met ook vermelding van dit probleem.

Om het verhaal kort te houden hebben ze hierover tegen mij gezegd dat ze de standaard testjes hebben gerund maar dat het maximale temperatuur dat daaruit naar voren kwam ongeveer 80 graden was wat naar hun zeggen (ik ben het er niet mee eens) nog binnen de marge valt voor deze type laptop.

Als jouw laptop nog binnen de garantie valt raad ik je wel aan om Sony Support te bellen om te kijken of het opgestuurd kan worden naar de Repair Centre. Toevallig heb ik ze vandaag nog moeten bellen dus ik geef je maar meteen het Nederlandse telefoonnummer: 0900-0400278 (het is wel 50ct/min!)

Moet wel zeggen dat het hele proces (die nog steeds loopt) voor mij een nachtmerrie is omdat mijn laptop meerdere problemen had en garantie maar liep tot eind mei en het in de tussentijd verlopen is wat resulteerde in een hoop gezeik, gedoe en alsnog kapotte laptop.

Maar hopelijk heb jij meer geluk.