annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony DSC-HX400V macrolens

OPGELOST
profile.country.NL.title
Marjan3940
Ontdekker

Sony DSC-HX400V macrolens

Ik fotografeer momenteel met de sony dsc hx400v camera en gebruik voor macro de Raynox 250 lens. Ik wil graag overstappen naar de Raynox MSN-505 maar zou graag ervaringen van andere gebruikers horen.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Bibi_Sony 

 

Ik denk dat dit geen "expert" vraag is, maar  meer een gebruikers/ervarings vraag. Zelf heb ik geen ervaring met de genoemde macro lens.

@Marjan3940 

een google zoektocht leverde o.a. de volgende YT review op https://www.youtube.com/watch?v=rbsZBUQmBH8

 

wat me overigens in die zoektocht ook opviel is dat veel meer mensen de door jou genoemde 250 gebruiken!

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

 

Bedankt voor je bericht. Leuk dat je fotografeert met de DSC-HX400V! Ik ga er vanuit dan onze experts je prima verder kunnen helpen wat betreft ervaringen met deze camera-lens combinatie! :slight_smile:

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Bibi_Sony 

 

Ik denk dat dit geen "expert" vraag is, maar  meer een gebruikers/ervarings vraag. Zelf heb ik geen ervaring met de genoemde macro lens.

@Marjan3940 

een google zoektocht leverde o.a. de volgende YT review op https://www.youtube.com/watch?v=rbsZBUQmBH8

 

wat me overigens in die zoektocht ook opviel is dat veel meer mensen de door jou genoemde 250 gebruiken!

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Marjan3940
Ontdekker

Bedankt voor je reactie.

ben na lang wikken en wegen voor de combinatie 250 met een extra 150 lens van raynox gegaan. Ben erg benieuwd naar het effect. De macrolens waar ik het over had heeft een te kleine ruimte tussen camera en te fotograferen object.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Marjan3940 

 

Top! Veel succes met de combinatie en laat eens wat resulaten op de community zien! Ik ben benieuwd,

 

grt Sigi

 

mijn foto's op; 500px en