annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony prs-T2 problemen en oplossingen moderator HELP

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Nick-1964
Bezoeker

Sony prs-T2 problemen en oplossingen moderator HELP

Zoals gewoonlijk heb ik nadat ik de T1 had gekocht en hier lang bezig ben geweest om problemen onder de aandacht van sony te brengen,een T2 gekocht en ook deze geeft met de nieuwste firmware problemen.

Als je leest vanuit een boek: google raadplegen,Facebook of evernote of wiki loopt de reader dus vast.

De oplossing is al even Simpel: Zorg dat de wifi verbinding op je Sony al draait.

Ik ben aan het testen en aan het debuggen geweest en:

De ingebouwde apps wachten niet lang genoeg of gaan er vanuit dat er al een internet verbinding is.

Duurt dit te lang dan crasht de applicatie of de reader.

Er moet dus rekening worden gehouden dat het even duurt voordat de reader vanuit wifi standby een verbinding op moet bouwen met de reader voordat de app gelanceerd wordt.

Er lopen op andere fora ook al topics over deze klachten.

Alleen hoe krijg ik meneer Klis te pakken of iemand bij Sony zelf die de melding serieus neemt, het heeft met de T1 een hele tijd geduurd voordat men de klachten met dat apparaat oppikte.

Daarna van Sony zelfs geen bedankje.

Huidige firmware: software versie 1.0.02.08090

Er is een ingewikkelde work around of een wat simpeler work around:

Wifi aan laten staan tijdens het lezen en vanuit het boek start elke applicatie vlekkeloos, alleen dat vreet stroom.

Je boek uit gaan, browser starten, naar een page gaan, weer terug naar boek lezen en dan evernote of wikipedia oplossen en er is niets aan de hand.

Maar dat is niet de insteek.

Vorige keer duurde het 2 maanden voordat ik tot Sony kon doordringen, wat moet ik nu doen.

De online support en telefonische support komt niet verder dan paperclip en resetten maar dat lost de problemen niet op.
De apps moeten gewoon even kunnen wachten tot er verbinding is met het netwerk, of even iets langer wachten voor ze een time out geven en als dat gebeurt is er niets aan de hand.
Alleen hoe krijg ik dat bij de tweede lijn, meneer Klis kent me wel van de problemen met de T1,maar ik heb natuurlijk niet zijn directe nummer.

Ook de Facebook app werkt totaal niet, ongeacht of er nu een werkende verbinding is of niet, zodra je via de instellingen deze probeert aan te zetten reageert de reader niet meer.

Hier lopen al diverse topics over, alsjeblieft Sony, toch niet weer dezelfde problemen als met de PRS-T1 ?

Eerst een reader uitbrengen en dan later eens problemen op gaan lossen ?
Van een goed merk als Sony zou je zeggen, met de PRS-T1 was het een eenmalig uitglippertje maar het lijkt nu Structureel te worden,zo snel mogelijk de markt op,problemen zien we later wel,de klant is zo de dupe en met een tweede reader weer problemen ondermijnt mijn vertrouwen in Sony behoorlijk !

Moderator Tycho, je hebt ons de vorige keer ook geholpen, kun je dit escaleren ?

Message was edited by: Nick-1964

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Nick-1964,

Hartelijk dank voor uw uitvoerige suggestie.

Uw bericht is inmiddels geescaleerd.

Problemen met de Facebook app in de PRS-T2 worden ook besproken in de volgende thread:

https://www.sony.co.uk/discussions/message/808555#808555

Met vriendelijke groet,

Tycho

Forum Moderator

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Nick-1964,

Hartelijk dank voor uw uitvoerige suggestie.

Uw bericht is inmiddels geescaleerd.

Problemen met de Facebook app in de PRS-T2 worden ook besproken in de volgende thread:

https://www.sony.co.uk/discussions/message/808555#808555

Met vriendelijke groet,

Tycho

Forum Moderator