annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

prs-2 crasht continu bij installatie via iMac

profile.country.nl_NL.title
elezer222
Bezoeker

prs-2 crasht continu bij installatie via iMac

De prs-2 geeft na elke vorm van opstarten, gewoon, zachte reset of zelfs herstel fabrieksinstellingen bij het openen van een  boek ( vijf stuks geprobeerd) of ook van de eigen gebruiksaanleiding de mededeling: 'Helaas, er is een onverwachte fout opgetreden en de reader wordt afgesloten. Probeert u het opnieuw'. De voor de installatie gebruikte computer is een iMac.  Dit is echt een foutmelding waar de gebruiker niets aan heeft:  de melding komt namelijk gewoon weer terug als je deze instructie opvolgt. Het woordenboek functioneert evenmin  naar behoren want dat leidt tot  vastlopen en tot de noodzaak van resetten. De helpdesk bij Sony stemde in met mijn conclusie dat ik het apparaat maar gewoon aan  NRC-Lux moet terugsturen. Als zelfs het terugzetten van de fabrieksinstellingen niet werkte dan wisten zij het ook niet meer.  Ik moest namelijk weten dat de software van Adobe komt en niet van Sony is. Interessant natuurlijk maar Sony levert een ereader en blijft verantwoordelijk. Tot slot , de installatie geprobeerd op  een  MacbookPro waar geen adobe-reader op is geïnstalleerd. Mogelijk conflicteert de adobe software maar de zelfde opgewekte Helaas!- mededeling volgt.  Opvallend is dat de software iedere keer  bij het maken van verbinding met de iMac  of de macbook het nodig vindt om iPhoto te openen.  Verder lijkt  de reader alles op de ereader het te doen, op dat woordenboek na dan. Al met al een  apparaat  met ondeugdelijke software dat niet doet waarvoor het is bedoeld is. Op de salontafel dus om naar te kijken, naast de andere prachtboeken die nooit gelezen worden. Of terug ermee, dat kan natuurlijk ook. Wie meer weet dan de helpdesk, mag het zeggen. Ik heb nog een weekend voor het postkantoor open gaat.

0 ANTWOORDEN 0