annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Klopt het dat ik me als Nederlandse gebruiker niet registreren bij de Sony Reader store?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
MarjaTiny
Bezoeker

Klopt het dat ik me als Nederlandse gebruiker niet registreren bij de Sony Reader store?

Kan ik me als Nederlandse gebruiker inderdaad niet registreren bij de Sony Reader Store? Ik heb net een PRS T1 gekocht. Ik woon in Bangkok, Thailand

Tags (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste Marja Tiny,

Welkom op het Sony Forum.

Het klopt dat u zich niet bij de Sony Reader Store als Nederlandse gebruiker kunt registreren.

Nederlandse gebruikers zijn aangewezen op de getoonde beschikbare kanalen, zoals Bol.com.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
ttonie01
Bezoeker

Marja, ik kan me voorstellen dat er per land andere regels zijn ivm copyright. Het land waar je woon zou denk ik leading moeten zjin, niet waar je geboren bent.

Overigens zijn er handigere wegen om ebooks te verkrijgen dan via de Sony Reader Store.....

profile.country.nl_NL.title
jajaja1
Bezoeker

Ik heb hetzelfde probleem, ik woon alleen in Nederland. Ik wil graag een boek kopen op de sony site, en na me compleet in het zweet te hebben gewerkt lukt het nog steeds niet. Ik zie niet in wat dat met copyright te maken heeft, andere buitenlandse winkels leveren ook in Nederland. De winkel die sony aanraadt is bol, die verkopen geen boeken die ik wil hebben! Ik ben totaal gefrustreerd. Heeft iemand een oplossing? Ik heb me al aangemeld als wonende in Amerika, maar dan wil hij ook een creditcard hebben in amerika. Die heb ik natuurlijk niet, en bovendien wil ik  met paypal betalen. Ga nu een boze mail naar sony sturen.

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste Marja Tiny,

Welkom op het Sony Forum.

Het klopt dat u zich niet bij de Sony Reader Store als Nederlandse gebruiker kunt registreren.

Nederlandse gebruikers zijn aangewezen op de getoonde beschikbare kanalen, zoals Bol.com.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.nl_NL.title
Einar1
Bezoeker

Ik heb gewoon een account aangemaakt bij de Readerstore US. Wel de goede creditcard gegevens ingevuld, maar een adres in Miami opgegeven. Geen enkel probleem ik kan nu gewoon ebooks daar kopen.

Message was edited by: Einar1