annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

gebruiksaanwijzing

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
leesfriek
Bezoeker

gebruiksaanwijzing

Wie kan mij helpen aan de handleiding van de PRST1 op pdf ?

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.nl_NL.title
Dappere-Dodo
Bezoeker

Peeremans,

Ik heb de originele handleiding naar PDF geconverteerd, dus als je wilt kan ik je die via e-mail sturen.

Helaas!!!

Ik heb net gelezen dat het niet is toegestaan om deze handleiding zonder toestemming van Sony te versturen, dus je kunt het beste Hans Klis vragen om een Handleiding in PDF formaat te sturen.

Message was edited by: Dappere-Dodo

Message was edited by: Dappere-Dodo

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr Peeremans,

Ik ben niet altijd op het Forum beschikbaar, het forum is niet opgezet als chatbox naar Sony, maar als een plek waar Sony gebruikers andere Sony gebruikers helpen.

Vandaar mijn late reactie.

Excuus daarvoor, maar dat is geen onwil om niet te reageren op uw vraag aan mij gesteld.

Veelal helpen andere gebruikers, de expert users of onze moderators u verder op weg.

Natuurlijk hebben we ook ons Consumenten Informatie Centrum waar u ook van harte welkom bent indien u vragen rechtstreeks aan Sony heeft.

Telefoonnummer voor Nederland 020-6581888 en voor Belgische klanten vanuit Belgie 070-222130 (9:00-18:00 ma t/m vr)

Wat betreft uw vragen; De "Snel aan de slag manuel' is in pdf en heb ik voor u als bijlage toegevoegd. De gebruiksaanwijzing zelf zit in het toestel, zoals aangegeven.

Tevens is die gebruiksaanwijzing als ZIP-file downloadbaar naar uw PC, waarna u een interactieve manuel in html krijgt.

Dat is hetgeen beschikbaar is vanuit Sony.

Er is geen complete manual in pdf beschikbaar, die kan ik u dus ook niet leveren helaas.

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.NL.title
JeBe66
Lid

Geachte heer Klis,

Het lukt mij niet om mijn pc te machtigen. Ik heb meerdere malen de setup reader voor PC uitgevoerd, alles verwijderd en nogmaals uitgevoerd, maar helaas. Er verschijnt ook nergens een optie met een vraag of ik mijn pc wil machtigen. Het installatieprogramma lijkt verder goed te verlopen.

Hoe los ik dit op? Ik zou nml. tijdens mijn vakantie graag boeken willen kunnen downloaden.

JeBe