annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

gebruiksaanwijzing

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
leesfriek
Bezoeker

gebruiksaanwijzing

Wie kan mij helpen aan de handleiding van de PRST1 op pdf ?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste leesfriek,

Welkom op het Sony forum.

De meeste gebruiksaanwijzingen kunt u zelf downloaden van Sony Support webside, zie www.sony.nl en kies voor 'garantie en ondersteuning' vul vervolgens uw model ikn en u komt op de pas vernieuwde support site.

Succes

met vriendelijke groet,

Hans Klis

Sony medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.nl_NL.title
wimoesm
Nieuw

Dat gaat heel eenvoudig via Sony zelf. Ik had per ongeluk de handleiding gewist en dit gemaild naar Sony.

(uiteraard heb ik mijn reader geregistreerd, weet niet of dat wat uitmaakt.)

Dezelfde dag kreeg ik de Nederlandse handleiding van Sony, klantenservice, in PDF toegestuurd per mail.

Succes.

Message was edited by: wimoesm

Message was edited by: wimoesm

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste leesfriek,

Welkom op het Sony forum.

De meeste gebruiksaanwijzingen kunt u zelf downloaden van Sony Support webside, zie www.sony.nl en kies voor 'garantie en ondersteuning' vul vervolgens uw model ikn en u komt op de pas vernieuwde support site.

Succes

met vriendelijke groet,

Hans Klis

Sony medewerker

profile.country.NL.title
Brush.
Ontdekker

Dag,

ik ben maar een leek, dus nog maar eens de vraag: Hoe krijg ik de handleiding (Manual) in pdf formaat ipv html. De pdf kan ik hopelijk in de reader opslaan want daar is hij per ongeluk gewist.

bvd.

profile.country.nl_NL.title
ttonie01
Bezoeker

Da's niet zo heel moeilijk;

kijk eens op http://www.sony.nl/support/nl/product/PRS-T1

daar kun je de handleiding in PDF downloaden

profile.country.nl_NL.title
StephandH
Bezoeker

Hallo,

Ik heb ook per ongeluk mijn handleiding gewist. Ik heb de pdf versie op de reader gezet. Dit werkt helaas niet lekker. De pdf past niet goed op het scherm. Volgens mij stond er een epub op. Weet iemand hoe je aan een ebup versie van de handleiding kunt komen? Ik zie die niet op de site van sony staan.

profile.country.nl_NL.title
rocker7
Bezoeker

Sorry ttonie, maar dat is alleen de snelstartgids. Die is in PDF.

De handleiding die normaal op de reader staat, staat er niet bij in PDF.

Ik heb hem maar via Sony aangevraagd, hopelijk krijg ik die gauw.

greetz

profile.country.nl_NL.title
Peeremans
Bezoeker

Beste Hans Klis,

Tja, we willen graag een pdf handleiding.

En die is er gewoon niet in het nederlands.

Wel in het russisch en het engels.

Ook is er een vaag I-manual in zip formaat.

Maar daar kan ik niks mee.

Waarom niet gewoon een mooie pdf file.

Dat is toch niet zo'n rare vraag?

Op die manier kun je "spelen en oefenen" met de reader, terwijl je je pdf op de computer leest

profile.country.nl_NL.title
pe1dnn
Bezoeker

Je kan de handleiding ook terugkrijgen door een volledige reset uit te voeren. Dan komt de reader weer in nieuw staat zoals hij uit de doos kwam. De reset procedure staat hier: http://www.kb.sony.com/selfservice/viewContent.do?externalId=C1024494&sliceId=1&mdl=

Let op: nieuw staat betekend ook geen boeken en geen aanmelding bij WiFi en Adobe. De de boeken moet je even op een andere plaats bewaren en het aanmelden moet je opnieuw doen.

Bij Adobe kun je maximaal 5 keer een reader aanmelden. Ik weet niet of ADE elke keer dat je dezelfde reader aanmeld dat als telkens een andere reader ziet maar dat zou kunnen. Dus maak er geen gewoonte van. Het schijnt dat je registraties ook weer kan opheffen, maar heb ik geen ervaring mee.

profile.country.nl_NL.title
Peeremans
Bezoeker

Tnx info PE1DNN

Maar ik blijf het belachelijk vinden dat meneer Sony geen handleiding in pdf beschikbaar stelt.

Kweetut, hij staat op de reader, maar dat is best vervelend als je wat wilt instellen.

En meneer Hans reageert niet eens meer. Jammer. 'k Had meer verwacht van een groot bedrijf als Sony.

73/cu de pc7t