annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Opvolger DSC-HX400V ???

Opvolger DSC-HX400V ???

Vraagje:

De cybershot DSC-HX400V gaat al weer een tijdje mee.

Komt er een opvolger voor deze camera en zo ja, wanneer?

Las op internet dat Sony mogelijk wil stoppen met deze serie......

14 ANTWOORDEN 14
1975an
Nieuw

heb een dsc-hx400v maar ben een beetje teleurgesteld ik wil graag aondschool fotografie doen en dat kan dus niet met een compactcamera :slight_frown:

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ai, ja da's aan de opleiding om zulke eisen neer te leggen.
Denk overigens dat je met de hx400 net zo goed uit de voeten zou moeten kunnen als menig instap spiegelreflex met kitlens. Maar voor een opleiding is dat een makkelijke grens om te stellen: "Geen compactcamera's". Jammer, want met een hx400 (en uiteraard vergelijkbare toestellen van andere merken) heb je prima mogelijkheden.  Is het een opleiding richting professioneel dan kan ik me de eis ook wel weer voorstellen, een aantal zaken zijn met een spiegelreflex of systeemcamera nou eenmaal makkelijker zoals werken met studioflitsers. 

Maar hoe bevalt de camera op zich?

dianneoranje
Nieuw

prima camera, goede zoom,je kan mooie fotos van veraf maken, bv de maan met zn kraters komen scherp in beeld.

ook goed uit de hand te fotograferen met maximale zoom.

ik heb hem al aan vele mensen geadviseerd en ook die zijn er erg enthousiast over. goede camera voor goede prijs

 

anserva93
Lid

Ik heb afgelopen voorjaar een HX400V voor mijn motormuis gekocht en ik ben echt verrast wat een superfoto's je ermee kunt maken.