annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Ik kan een vergrote foto niet weer terug opslaan

profile.country.NL.title
erdewae
Lid

Ik kan een vergrote foto niet weer terug opslaan

Beste forum leden

Ik heb een Sony  DSC-W500 Ik wil een gemaakte foto die op het display staat vergroten dat gaat goed.

Nu wil ik deze vergrote foto wel weer opslaan En dat krijg ik niet voor elkaar .

Bij mijn oude  DSC-HX10V ging dat wel goed . Dat lukt met mijn nieuwe  DSC-W500 niet wat doe ik verkeerd  ??

Er staat wel in de lijst vergroten en dan ?????  (wil ik dit natuurlijk  wel opslaan )

e de waele

13 ANTWOORDEN 13
profile.country.NL.title
erdewae
Lid

 Goede morgen  Strampke

Ik ga uw bevindingen uitproberen   Als dat lukt     Maar als ik dan de vergrote foto heb dan zou ik deze op mijn tele foon  op kunnen slaan is dat uw bedoeling ?  IK ga dat vanmiddag eens uit doen ik hou u op de hoogte

Zeer zeker bedankt voor uw reactie 

e de waele

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Ik vermoed dat je op het fototoestel alleen maar foto's kunt bekijken en in de weergave kunt uitvergroten.

Het bewerken en in bewerkte vorm opslaan is het terrein van de software op computer en/of smartphone.

 

profile.country.NL.title
erdewae
Lid

Zou best  kunnen Ik ga de apps installeren op mijn telefoon en de camera En dan zal ik zien wat ik er mee kan doen

Ik gebruikte deze op mijn oude camera om nummers  van onderdelen te fotograferen en te vergroten en op te slaan

BV nummers van kogellagers dat was heel handig En ik dacht dat deze op mijn nieuwe camera zou zitten maar nee dus  Dat vond ik wel jammer  

e de waele

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

In dat geval zou ik je willen aanbevelen die foto's te nemen met je smartphone.

Als je backups instelt worden je foto's dan automatisch opgeslagen op Google Drive.

 

Andere opties zijn bijvoorbeeld Dropbox, of One Drive.

Ook daar kan je automatisch opslaan instellen.

Op je telefoon is het bewerken van de foto's een fluitje van een cent.

 

Hoe dan ook, je kunt altijd bij je foto's vanaf een computer zonder dat je moeite hoeft te doen de boel eerst over te zetten vanaf het fototoestel.