annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

focus instellingen Sony RX 10 IV

OPGELOST
profile.country.NL.title
Geert-Roelf
Ontdekker

focus instellingen Sony RX 10 IV

Wie kan mij helpen om focus instellingen op een goede manier onder de programmeer knoppen te zetten.

Met de handleiding en helpgids kom ik er niet uit.

 

Ik wil graag een focusinstelling instelling met een zo klein mogelijk scherpstelpunt en een instelling waarbij na scherpstellen het onderwerp wordt gevolgd bij "bewegen".

 

hartelijke groet

Geert Roelf

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @Geert-Roelf 

 

Dat kan met de custom shoot settings. 

(Reg Cust Shoot Set is dat in het Engels in het menu. De Nederlandse term is iets van eig opn inst opsl of zoiets vrij cryptisch)  Je kunt dan de camera instellen zoals je wilt en kiezen welke instellingen je wel en niet wil opslaan. Dan ga je naar de eigen instellingen voor de knoppen en kies je Cust Shoot set 1 2 of 3 om onder de gekozen knop te zetten. Wil je dat al je instellingen als voorkeuze geprogrammeerd worden dan kan dat met de M knop. 

Bij mijn weten is het wel zo dat je een toegewezen knop ingedrukt moet houden om die instelling vast te houden. Dus handig voor snel schakelen.

 

Succes!

Antonette

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hallo @Geert-Roelf 

 

Je wilt dat bij het indrukken van een toets de camera direct op die setting gaat of wil je met het indrukken van de toets in het menu komen?

 

Groet,
Antonette

profile.country.NL.title
Geert-Roelf
Ontdekker

Hallo Antonette

 

ik wil idd graag bij het indrukken van bv. de C2 toets de instelling hebben dat ik een vliegende vogel kan volgen en dat  de camera blijft focussen

 

Groet Geert Roelf

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @Geert-Roelf 

 

Dat kan met de custom shoot settings. 

(Reg Cust Shoot Set is dat in het Engels in het menu. De Nederlandse term is iets van eig opn inst opsl of zoiets vrij cryptisch)  Je kunt dan de camera instellen zoals je wilt en kiezen welke instellingen je wel en niet wil opslaan. Dan ga je naar de eigen instellingen voor de knoppen en kies je Cust Shoot set 1 2 of 3 om onder de gekozen knop te zetten. Wil je dat al je instellingen als voorkeuze geprogrammeerd worden dan kan dat met de M knop. 

Bij mijn weten is het wel zo dat je een toegewezen knop ingedrukt moet houden om die instelling vast te houden. Dus handig voor snel schakelen.

 

Succes!

Antonette

profile.country.NL.title
Geert-Roelf
Ontdekker

Hallo Antonette

 

Heel erg bedankt voor je hulp.

 

hartelijke groet

Geert Roelf

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

@Geert-Roelf 

 

Graag gedaan!