annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Firmware update RX10M3?

OPGELOST
profile.country.NL.title
ArthurMol
Ontdekker

Firmware update RX10M3?

Beste Community,

 

Een paar dagen geleden hebben we een RX10M3 aangeschaft en nu ben ik benieuwd of daar inmiddels een firmware update voor voorhanden is. In de support van Sony kan ik er niets over vinden..

 

Arthur.

14 ANTWOORDEN 14
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@pmboth 

 

Waar heeft u gelezen dat uw firmware een update nodig heeft? Op de ondersteuningspagina van uw model kom ik geen update tegen?

https://www.sony.nl/electronics/support/compact-cameras-dsc-rx-series/dsc-rx10m3

 

Overigens is de M3 volgens mij in 2016 geintroduceerd? Derhalve kan de camera geen firmware van 2014 hebben..

 Of heeft u een ander camera model?

 

grt Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
pmboth
Ontdekker

Sony promoot dat je de camera registreert omdat er dan"extra ondersteuning" gegeven zou worden.

Wanneer je dat doet, komt de firmware update in beeld (bijgevoegd).

Ik kan geen commentaar geven dat de camera in 2016 is geïntroduceerd en nog firmware uit 2014 nodig heeft. Ik heb de Sony Helpdesk gebeld en zij hebben met mij geprobeerd de update te doen. Zij moeten het toch weten...

 

DSC-RX10 ondersteuning.JPG

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@pmboth 

 

De meegestuurde afbeelding laat de updates zien voor de RX10 (1e versie). Ik ga ervan uit dat uw vraag de RX10M3 betreft (gezien de titel van het onderwerp) en voor dat model kan ik geen updates vinden. (zie mijn vorige link).

 

Vandaar ook mijn vraag; welk model camera hebt u precies?

 

grt Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
pmboth
Ontdekker

Het is een DSC-RX10 mark III (ook wel DSC-RX10M3 en DSC-RX103 genoemd om het eenvoudiger te maken) en die heb ik dus geregistreerd en dan leidt Sony mij naar de getoonde pagina.

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@pmboth 

 

De juiste ondersteuningspagina is https://www.sony.nl/electronics/support/compact-cameras-dsc-rx-series/dsc-rx10m3

 

Daar wordt u naartoe (terecht) geleid indien u het juiste model (de M3) selecteerd.

 

Voor alle duidelijkheid; er bestaat op dit moment nog geen firmware update voor uw model camera.

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en