annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

DSC-HX20V - Video

OPGELOST
dwestra
Nieuw

DSC-HX20V - Video

Beste allemaal,

 

Ik ben een trotse bezitter van de HX20V, heb alleen 1 probleem, niet een echt probleem maar meer irritant.

De foto's en video's haal ik gewoon via de verkenner af van het SD-kaartje.

De foto's en video's zijn genummerd in een reeks.

Als ik alle foto's eraf haal, nummert hij vrolijk verder.

Bij de videos, nummert ie ook verder maar blijven de oude filmpjes erop staan, de camera ziet ze wel maar ik kan ze niet afspelen omdat ze eraf zijn.

Kortom, ik wil gewoon alle video's eraf halen en dat de nummering van de films gewoon doorloopt.

Hoe doe ik dit?

 

bedankt alvast.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Het is geen goede manier om de video's via de verkenner eraf te halen, de structuur van de mappen op het kaartje is niet telkens alles in 1 folder...vandaar dat je de filmpjes wel "ziet", maar niet kunt afspelen.

 

Video's kan je best afladen met de play memories home van sony. Eventueel verknipte videobestanden (door maximum filesize bv.) worden ook naadloos aan elkaar gelijmd.

 

Foto's is niet zo'n probleem om via de verkenner af te halen.

 

Na het afladen kan je best steeds formatteren via de camera. Dan zal je ook geen last hebben met de thumbnails voor video's.

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Het is geen goede manier om de video's via de verkenner eraf te halen, de structuur van de mappen op het kaartje is niet telkens alles in 1 folder...vandaar dat je de filmpjes wel "ziet", maar niet kunt afspelen.

 

Video's kan je best afladen met de play memories home van sony. Eventueel verknipte videobestanden (door maximum filesize bv.) worden ook naadloos aan elkaar gelijmd.

 

Foto's is niet zo'n probleem om via de verkenner af te halen.

 

Na het afladen kan je best steeds formatteren via de camera. Dan zal je ook geen last hebben met de thumbnails voor video's.

_____________________________________________________
Sony Alpha Training