annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

DSC H300 problemen

OPGELOST
gea-meer
Ontdekker

DSC H300 problemen

Hallo,ik heb een DSC H300 ik heb hem bijna 1 jaar,geen problemen gehad,maar sinds 1 1/2 week heb ik problemen met de camera.

Ik doe nieuwe batterijen in de camera en dan kan ik maar 10 foto`s schieten en dan gaat de camera vanzelf uit ( en nee ik ben niet in de koude ruimte,of het is koud buiten) als het dan wel weer lukt om te klikken,dan blijkt hij de foto niet hebben genomen.

Ik weet het echt niet meer,weet iemand hoe het kan dan hij ineens zoveel batterijen vreet en soms de opname`s helemaal niet opslaat ?

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
gea-meer
Ontdekker

Hallo,Bedankt allemaal voor het meedenken.

 

Ik ben naar een "dealer van Sony" geweest,en mijn probleem lijkt/is opgelost.

Het bleek dat mijn opslagkaartje te langzaam was,het was een opslag kaartje voor in een telefoon.

Ook blijkt dat je nadat je foto`s van je kaartje afhaalt daarna je kaartje moet formateren omdat je foto`s onzichtbaar blijven staan.  

En ook kreeg ik het advies om goede,wat duurde batterijen er in te doen.

Dat heb ik gedaan en hij doet het weer goed.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hoi Gea-meer en welkom bij de Community!

 

Ai, da's een lastig probleem inderdaad!

Het lijkt er een beetje op alsof er ergens sluiting gemaakt wordt waardoor de batterijen leeglopen, maar dat is zo op afstand natuurlijk moeilijk in te schatten.

Als er te weinig stroom is zal de opname inderdaad ook niet weggeschreven kunnen worden. Als de camera uitvalt tijdens als de foto nog aan het opslaan is zal dit bestand niet volledig opgeslagen worden en niet meer uitgelezen kunnen worden helaas.

 

Een vraagje: Moet je na het uitvallen van de camera nieuwe batterijen gebruiken of gaat de camera na de uitval toch weer aan?

gea-meer
Ontdekker

Hallo, de camera wil dan wel weer aan,maar als je een foto probeert te maken,dan schrijft hij hem niet weg,en gaat dan ook direct weer uit.

Als ik dan nieuwe batterijen er in doe,dan begint het weer van voor af aan.

 

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Als de camera pas 1 jaar oud is, heb je nog garantie. 


Gewoon contact opnemen met de winkel van aanschaf of met de klantenservice van sony. 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Lijkt me inderdaad ook een probleem dat even nagekeken moet worden, vermoed niet dat het aan instellingen en dergelijke ligt.

gea-meer
Ontdekker

Dank je wel voor jullie antwoorden.

Ik  had Sony al een mail gestuurd,maar nog niets gehoord/gelezen van hun.

Er zit 2 jaar garantie op weet ik 

gea-meer
Ontdekker

Hallo,Bedankt allemaal voor het meedenken.

 

Ik ben naar een "dealer van Sony" geweest,en mijn probleem lijkt/is opgelost.

Het bleek dat mijn opslagkaartje te langzaam was,het was een opslag kaartje voor in een telefoon.

Ook blijkt dat je nadat je foto`s van je kaartje afhaalt daarna je kaartje moet formateren omdat je foto`s onzichtbaar blijven staan.  

En ook kreeg ik het advies om goede,wat duurde batterijen er in te doen.

Dat heb ik gedaan en hij doet het weer goed.

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Graag gedaan! Fijn dat het toch relatief eenvoudig op te lossen was!