Deel jouw ervaring!
Zojuist op sony.nl geregistreerd (DSC-HX9V), veel vragen incompleet en helft vragen in het DEENS!!
Kan geen fatsoenlijk mailadres van Sony vinden, daarom opmerking hier maar weergegeven(na het doorploegen om "tot de community" te kunnengeraken)
Groet,
P
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste hr/mevr Profoundsurface,
Allereerst van harte welkom op het Nederlandse Sony Forum.
Met betrekking tot uw klacht wil ik graag het volgende met u delen.
De DSC-HX9v is een nieuwe camera binnen de productijn, hierdoor kan het mogelijk zijn dat niet alle
informatie op de support website nog niet up-to-date is, bij deze heb ik uw klacht dan ook direct
doorgegeven aan de afdeling welke de support website beheert.
Ik hoop dat via deze weg de informatie zo spoedig mogelijk ook in het Nederlands toegankelijk is.
Voor contact met de Sony Customer Information Centre kunt u het beste telefonisch contact opnemen
met het volgende telefoonnummer:
020-6581888
Tevens is het mogelijk om via email contact op te nemen met de Sony CIC via de volgende weg:
Via sony.nl kunt u bovenaan de pagina Garantie en Ondersteuning selecteren, vervolgens selecteerd
u Contact opnemen met Sony Support.
Vervolgens krijgt u de optie om via de webpagina een email op te maken en te vesturen naar onze support
afdeling welke zo spoedig mogelijk uw vraag zullen beantwoorden.
Ik hoop met deze informatie u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jolin_K
Sony Medewerker
Beste hr/mevr Profoundsurface,
Allereerst van harte welkom op het Nederlandse Sony Forum.
Met betrekking tot uw klacht wil ik graag het volgende met u delen.
De DSC-HX9v is een nieuwe camera binnen de productijn, hierdoor kan het mogelijk zijn dat niet alle
informatie op de support website nog niet up-to-date is, bij deze heb ik uw klacht dan ook direct
doorgegeven aan de afdeling welke de support website beheert.
Ik hoop dat via deze weg de informatie zo spoedig mogelijk ook in het Nederlands toegankelijk is.
Voor contact met de Sony Customer Information Centre kunt u het beste telefonisch contact opnemen
met het volgende telefoonnummer:
020-6581888
Tevens is het mogelijk om via email contact op te nemen met de Sony CIC via de volgende weg:
Via sony.nl kunt u bovenaan de pagina Garantie en Ondersteuning selecteren, vervolgens selecteerd
u Contact opnemen met Sony Support.
Vervolgens krijgt u de optie om via de webpagina een email op te maken en te vesturen naar onze support
afdeling welke zo spoedig mogelijk uw vraag zullen beantwoorden.
Ik hoop met deze informatie u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jolin_K
Sony Medewerker
Ik heb mezelf 10 augustus geregistreerd en ook ik kwam dezelfde problemen tegen. De helft is in het Skandinavisch.
Hopelijk gaan ze beter om met firmware updates, want daar zit ik met smart op te wachten voor mijn gloednieuwe HX9V, die qua fotokwaliteit (compressie) net zo goed is als mijn 3 megapixel Canon!!!!
Ik geef u volkomen gelijk. Ook ik heb een gelijkaardige ervaring. Ik heb dit omzeild door de tekst te kopiëren en te heropenen in een oline vertaler.
Ik ga mijn toestel terugbrengen naar de winkel waar ik het twee dagen terug kocht!
voor de anderstaligen:
Foto kwaliteit van de DSC-HX9V is gewoon te slecht voor woorden
Image quality of the DSC-HX9V is far below standard
Bild qualität ist unglaublich schlecht von dieser DSC-HX9V
Les images de l'DSC-HX9V sommes trop mauvaises! Vraiment encroyable.
Dit is echt onzin, ik heb de HX9V al een half jaar en hij maakt perfecte foto's, dus ik denk dat of je instellingen niet goed staan of dat er met jou camera iets niet goed is.
Dus ik zou eerst eens in de winkel vragen of je de instellingen wel goed hebt staan of dat ze 'm ruilen voor een nieuwe HX9V.
Ik ben juist uiterst tevreden met deze camera omdat hij prachtige foto's en filmpjes maakt