annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Action cam HDR AS-200V

Flip848
Ontdekker

Action cam HDR AS-200V

Ik kocht onlangs een HDR-AS200V aan.

Super cameraatje voor op mijn motorhelm, tegen de zijkant met Dual-lock en gaaazzz!

EEn Gopro staat als een ***** op je helm en dat is dan ook de reden waarvoor ik nu eens voor een AS200 gegaan ben.

Echter, de knop om het opnemen te activeren zit achteraan en is met lederen handschoenen amper voelbaar.

Op zich geen probleem als de fstandsbediening gekoppeld is maar het zou toch fijn zijn moest men de camera kunnen in-/en uitschakelen via de afstandsbedining.

Op dat vlak was mijn vorige cam, een Hero3 toch we een heel stuk handiger voor hetgeen ik hem gebruik.

Misschien is dit te fixen via een update..?? Er zouden samen met mij alvast vele motards dankbaar zijn.

 

Mvg

21 ANTWOORDEN 21
profile.country.NL.title
martinh123
Lid

Waarom kan ik geen nieuw bericht plaatsen zit al een tijd te zoeken maar het enige wat ik kan doe is verder breien op een ander.

 

Verder zijn er hier mensen die in zover contact met sony hebben als je iets nuttigs plaatst zij dit doorgeven.

 

Wat ik graag zou willen zien bij gebruikt van de hdr-as200 met wifi instellingen dat je de wifi in de camera kunt uitschakelen via een app op de mobile telefoon.

 

Heb nu dat als ik de instellingen via de app voor de camera in heb gesteld ik de camera in de handen moet nemen om bepaalde functies uit moet schakelen. Hiermee bedoel ik dus wifi. Is om het stroomverbruik tijdens het duiken te verlengen.

 

Dat is lastig als je de camera op een harnas geplaatst voor de borst hebt zitten, als je hem verwijderd en om de instellingen te veranderen (wifi) en je de camera weer terug plaatst je geluk moet hebben de camera het door jou gekozen beeldveld nog steeds hebt.

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Ik ben bang dat dat technisch heel lastig zal zijn, omdat je dan via WiFi aan moet gaan geven dat de WiFi moet stoppen... Ik kan me inderdaad levendig voorstellen dat het in de situatie zoals je die beschrijft heel handig zou zijn. 

 

Screen Shot 2016-02-21 at 13.38.16.png

 

Als je vanuit de hoofdpagina van de Community "Camera's en Camorders" ziet en daar de sub groep:"Cyber-shot compacte camera's" aanklikt en dan klikt op de  op "Nieuw bericht" kun je een nieuwe thread starten met je eigen onderwerp. Met deze link zou het ook moeten kunnen. https://community.sony.nl/t5/cyber-shot-compacte-camera-s/bd-p/ca_nl_3