annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Action cam HDR AS-200V

Flip848
Ontdekker

Action cam HDR AS-200V

Ik kocht onlangs een HDR-AS200V aan.

Super cameraatje voor op mijn motorhelm, tegen de zijkant met Dual-lock en gaaazzz!

EEn Gopro staat als een ***** op je helm en dat is dan ook de reden waarvoor ik nu eens voor een AS200 gegaan ben.

Echter, de knop om het opnemen te activeren zit achteraan en is met lederen handschoenen amper voelbaar.

Op zich geen probleem als de fstandsbediening gekoppeld is maar het zou toch fijn zijn moest men de camera kunnen in-/en uitschakelen via de afstandsbedining.

Op dat vlak was mijn vorige cam, een Hero3 toch we een heel stuk handiger voor hetgeen ik hem gebruik.

Misschien is dit te fixen via een update..?? Er zouden samen met mij alvast vele motards dankbaar zijn.

 

Mvg

21 ANTWOORDEN 21
profile.country.NL.title
martinh123
Lid

 

Heb dit stukje van de site gehaald.

 

Staat onder Kenmerken 

 

GPS Data Overlay on Video

 

GPS Data Overlay on Video leest de snelheidsgegevens die geregistreerd zijn door de

ingebouwde GPS en genereert een ander videobestand dat snelheidsinformatie en andere gegevens weergeeft. U kunt het videobestand met snelheidsinformatie uploaden naar internet en uw ervaringen met veel kijkers delen.

 

Dus er zit wel GPS in het apparaat maar misschien dat iemand anders het beter uit kan uitleggen hoe je dit kan gebruiken in bijvoorbeeld Google Maps.

 

 

 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hier vind je de helpgids van je apparaat http://helpguide.sony.net/cam/1520/v1/nl/search/search.html?search=gps

 

Ik kwam toevallig tegen dat de gps het niet doet als de vliegtuigmodus ingeschakeld is, zou dat misschien het geval kunnen zijn?

Flip848
Ontdekker

Ja, de GPS zit in de camera ingebouwd. Je kan dus filmen en je route achteraf bekijken, ook als je de afstandsbediening niet gebruikt.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Verwarde deze met de AZ1. Die heeft alleen GPS in de live-view remote. Noemt Sony GPS assist. 

Je kunt de GPS overlay uitlezen via de Action Cam software. 

profile.country.NL.title
martinh123
Lid

Nou we toch bezig zijn over de camera 

Waar haal je een update voor de camera hier van de site.

Zit al een tijd te zoeken maar vind niets hierover.

 

Trouwens vandaag de camera gekocht, was in de aanbieding voor 169 euri.

 

Is er ook een handboek in PDF 

Ga volgende week op vakantie en dan is het wel handig om zo nu en dan eens te lezen wat de camera kan.

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Da's een mooie aanbieding! Veel plezier met je nieuwe camera!

 

Hier vind je de update pagina: http://www.sony.nl/support/nl/product/HDR-AS200V#SoftwareAndDownloads

Daar staat ook een link naar de online help-gids en de naar de printvriendelijke pdf.

 

profile.country.NL.title
martinh123
Lid

Amfion je bent geweldig.

 

profile.country.NL.title
martinh123
Lid

Moet ik nog even erbij zeggen, als je een recente telefoon hebt zoals ik de Samsung note 5 of zoals mijn vrouw de Apple Phone 6+ dan is het heel gemakkelijk om een verbinden met de camera te maken.

Zat er eerst wel aan te denken om de remote erbij te nemen maar het gaat mij om het snel instellen van de camera en dan heb ik het niet meer nodig.

De camera reageerd snel op de telefoon je heb zo een verbinding en dan is het instellen zo gebeurd.

 

Dus voor wie twijfelt een remote is mooi maar niet echt nodig.

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Haha! Dankjewel! Heel graag gedaan hoor @martinh123 !

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hangt af van je gebruik. Die remote is nuttig als je tijdens de actie wilt kijken en instellen. 
Bijvoorbeeld met surfen of tijdens de wintersport is het handig dat de remote waterdicht is.