Deel jouw ervaring!
Ik kocht onlangs een HDR-AS200V aan.
Super cameraatje voor op mijn motorhelm, tegen de zijkant met Dual-lock en gaaazzz!
EEn Gopro staat als een ***** op je helm en dat is dan ook de reden waarvoor ik nu eens voor een AS200 gegaan ben.
Echter, de knop om het opnemen te activeren zit achteraan en is met lederen handschoenen amper voelbaar.
Op zich geen probleem als de fstandsbediening gekoppeld is maar het zou toch fijn zijn moest men de camera kunnen in-/en uitschakelen via de afstandsbedining.
Op dat vlak was mijn vorige cam, een Hero3 toch we een heel stuk handiger voor hetgeen ik hem gebruik.
Misschien is dit te fixen via een update..?? Er zouden samen met mij alvast vele motards dankbaar zijn.
Mvg
Kun je opnemen niet activeren en deactiveren via de remote zelf?
Met de remote (live view afstandsbediening) https://www.sony.nl/electronics/actiecamera/t/live-view kun je inderdaad het opnemen starten en stoppen. Het kan ook met de app, maar weet niet of dit voor jouw situatie handig is.
Het opnemen activeren of deactiveren gaat uiteraard met de afstandsbediening.
Maar ik bedoelde eigenlijk het aan en uitschakelen van de camera via de afstandsbediening.
Nee, voor zover ik weet niet...
Je kan wel voelen wanneer hij aangaat, wanneer je voelt dat de knop ingedrukt wordt. |
En je kunt nagaan aan de hand van je remote als er beeld is, of hij aangegaan is.
Graag gedaan! Ik help je hopen!
Nou zag ik op You Tube een filmpje over deze camera en wat mij intresseert is hoe zit het met de GPS.
Wat ik op internet zag is dat je alleen GPS kunt gebruiken in combinatie met de Remote control.
Is dit goed of heb ik het mis.
De camera word verkocht als zodanig dat er GPS op zou zitten.
Maar als je de remote control er bij moet nemen dan denk ik dat er iets niet goed is.
De link werkt niet dan maar zo.
GPS module zit in dat horloge.