annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Playmemories home kan niet door gaan omdat beheerdersinformatie beschadigd is playmemories wordt afg

OPGELOST
Robstef80
Ontdekker

Playmemories home kan niet door gaan omdat beheerdersinformatie beschadigd is playmemories wordt afg

Het programma wordt afgesloten en als ik opnieuw opstart, krijg ik de melding dat het programma niet opstart omdat het niet geinitaliseerd kant worden.

Heb al een aantal keer intitaliereingstool gebruikt zelf een paar keer opnieuw geinstaleerd, maar melding komt steeds terug.

weet iemand raad???

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Robstef80
Ontdekker

De oorzaak van het probleem was waarschijnlijk dat mijn vrouw sinds kort ook een sony fotocamera heeft deze foto hebben dezelde naam al vroegere foto van mijn camera. Deze foto's veranderd van naam en probleem lijkt opgelost.:relieved:

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

Graag wat meer info, bijv. waarop.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Robstef80
Ontdekker

Ik gebruik de initaliseringstool en inporteer bij een film of map, kan nog een map inporteren en ook deze wordt netjes ingelezen.

Ik start windows opnieuw op en start nu playmemory home weer op nog niets aan de hand maar als ik dan nog een film of map probeer te inporteren leest playmemory deze niet in, en na een tijdje krijg je weer dezelfde melding ook als je een plaatje wil verwijderen krijg je dezelfde melding.

als je dan playmemory afsluit vraagt deze opnieuw te iniaisieren omdat deze database beschadigd is.

Robstef80
Ontdekker

De oorzaak van het probleem was waarschijnlijk dat mijn vrouw sinds kort ook een sony fotocamera heeft deze foto hebben dezelde naam al vroegere foto van mijn camera. Deze foto's veranderd van naam en probleem lijkt opgelost.:relieved:

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Altijd weer die vrouwen!!!!

:innocent:

Mooi dat het opgelost is, en bedankt voor je feedback.

Vel plezier ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!