annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

4k films afspelen niet via camera

profile.country.NL.title
Bastelling
Nieuw

4k films afspelen niet via camera

Ik heb een Sony FDR-AX33 videocamera en neem daarmee 4k films op. Nu wil ik deze via een ander opslagmedium op de TV afspelen, omdat SD kaartjes zelf in gebruik zijn voor filmen. Wat raden jullie aan als opslagmedium om van daaraf ook de films snel op TV af te kunnen spelen?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Opnames naar PC overzetten en vandaaruit streamen naar de TV? Of deze naar een USB stick/schijf kopieren en in de TV steken.

profile.country.NL.title
Bastelling
Nieuw

Dank voor je antwoord. Dat zou een optie kunnen zijn, ware het niet dat mijn usb poort op mijn tv 2.0 blijkt te zijn en traag is met laden van 4k materiaal. Is een externe harde schijf met 3.0 USB en een converter naar HDMI een optie? Deze is namelijk wel snel genoeg..

profile.country.NL.title
roben008
Lid

Dat verbaast me, ik heb zelf een 256GB stick in mijn TV met USB 2.0 en die speelt de 4K films soepel af. Neem aan dat je een 4K TV hebt en dat de interne player het format aankan? Geen idee of een converter naar HDMI de oplossing brengt.

profile.country.NL.title
Bastelling
Nieuw

Dank, USB stick werkt misschien wel, maar als je meer dan 256 gb wil opslaan (alle films die ik heb gemaakt makkelijk af te spelen) kom je bij harde schijf uit. Kan het aan de externe harde schijf liggen en zo ja zijn er externe harde schijven die wel snel genoeg zijn?