annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wh1000MX5

profile.country.BE.title
C.Steppe
Nieuw

Wh1000MX5

goeie dag ,

 

Ik ben slechthorend en draag aan beide kanten een hoortoestel. Voor het werk heb ik de Sony WH1000-mx5 aangeschaft wegen de noise canceling. Ik moet met deze koptelefoon naar mensen kunnen bellen maar dat lukt tot vandaag niet. De reden is dat de mensen dat ik opbel mij van ver horen en het achtergrond geluid achter mij beter horen dan mijn stem.

Ik heb reeds verschillende zaken proberen aan te passen maar zonder succes.

Heeft iemand hiermee ervaring of weet hoe ik de gesprekken kan verbeteren.?

dank u

 

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
Busra-Sony
Lid

Zou eens in de Bluetooth instellingen van de telefoon kijken of de connectie wellicht alleen ingesteld staat op alleen audio. Als dat het geval is dan worden de microfoons van de Headphone namelijk alleen gebruikt voor de Noise Cancelling en wordt de standaard microfoon van de laptop of telefoon gebruikt voor de gesprekken. Pas wanneer er "Connected voice, music" staat dan zullen tijdens gesprekken de microfoons van de WF1000XM5 worden gebruikt.

 

En als er via Teams gebeld wordt ook dan kunnen in de geluidssettings van de computer kiezen voor de microfoons van de computer of die van de Hoofdtelefoon. Het kan zijn dat die standaard ook nog de microfoon van de laptop verkiest boven de WF1000XM5. Ik hoop je hierbij voldoende geholpen te hebben :slight_smile: - Sony