annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Audio geluid Sony TV ( + Sony Soundbar) wordt tegen mijn wil uitgezet bij gebruik Sony koptelefoon

profile.country.NL.title
IDOVERIGHT
Nieuw

Audio geluid Sony TV ( + Sony Soundbar) wordt tegen mijn wil uitgezet bij gebruik Sony koptelefoon

Wie weet hoe je bij het aansluiten van een Sony WH-XB910N koptelefoon via bluetooth op mijn Sony Bravia XR-48A90K TV met Sony HT-S2000 Soundbar (alle 3 pas gekocht) kan voorkomen dat  het geluid van de TV en/of Soundbar alleen doorkomt op de koptelefoon, maar daarbij de luidsprekers van TV en Soundbar uitschakelt. Ik ben slechthorend en wil graag dat mijn huisgenoot kan blijven luisteren naar de TV via de luidsprekers en ik via de koptelefoon zodat het geluid niet extra hoog hoeft voor mij. Ik had eerder een Sennheiser RF koptelefoon met draad bij mijn vorige TV waar dit kon zelfs op 100 meter afstand. De Sony verkoper beweerde dat een Sony RF exemplaar met draad misschien zou werken via de A/V ingang aan de zijkant van de TV. Deze gekocht werkte niet. Weer ingeleverd en genoemd bluetooth exemplaar gekocht er van uit gaande luidsprekers en koptelefoon naast elkaar te kunnen gebruiken. Misschien is er een oplossing?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Busra-Sony
Lid

Hi, ik ga het intern navragen voor je! - Sony

profile.country.NL.title
Busra-Sony
Lid

Het klopt dat je maar van 1 apparaat tegelijk geluid krijgt. Zodra je via Bluetooth een hoofdtelefoon koppelt dan zal alleen het geluid nog daar op te horen zijn. Dit is wel op te lossen door een losse Bluetooth transmitter aan te sluiten. Zoiets als uit deze link : https://www.bol.com/nl/nl/p/marmitek-bluetooth-transmitter-tv-boomboom-55-aptx-en-aptx-low-latency-b...

 

profile.country.NL.title
IDOVERIGHT
Nieuw

Ik heb het apparaatje van de link aangeschaft en het werkt goed. Bedankt voor de tip.