Deel jouw ervaring!
Hallo,
Ik heb sinds vandaag de Sony WF-1000MX3 en wanneer ik via de touch controls met google assistent een song op spotify of youtube probeer af te spelen doet hij het niet. Hij zegt dan "Playing on Spotify" maar verder opent niks en gaat de muziek ook niet aan. Hetzelfde geldt voor Youtube. Ik kan echter wel vragen om de app spotify te openen en dit doet het gewoon. Ook als ik mijn google assistant via mijn mobiel activeer doet hij het wel. Dan gaat de muziek wel aan als ik het vraag, het gebeurd alleen niet wanneer ik de touch controls ervoor gebruik.
De WF-1000MX3 heeft toch alleen verbinding met een smartphone waar de Google assistant applicatie op draait?
73's
Ja, maar het rare is dat wanneer ik de google assistant via mijn telefoon activeer (bijv. Home knop) dan werkt het wel, alleen als ik via de touch controls vraag om muziek te spelen dan doet hij het niet.
Blijkbaar luistert de Google Assistant niet continue naar de WF-1000mx3, pas alleen als de Google Assistant geactiveerd is.
73's
Hij hoort en begrijpt het wel, google assistant antwoord gewoon "alright, ... Playing on spotify" maar daarna gebeurt er niks