annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Stereo met Subwoofer

profile.country.NL.title
Rob768
Nieuw

Stereo met Subwoofer

Hallo,

kan iemand mij vertellen of (en hoe) ik mijn TA-AN1000 zodanig in kan stellen dat ik bij muziek alleen mijn voorspeakers hoor samen MET de subwoofer. Het lukt me momenteel alleen als ook mijn achter speakers meedoen, en dat vind ik een overdreven echoënd geluid. Bij Pure direct heb ik volgens mij alleen de voorspeakers, zonder de subwoofer. 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Busra-Sony
Lid

Hi Rob, ik ga het intern navragen voor je! - Sony

profile.country.NL.title
Busra-Sony
Lid

Je zou in het menu de speaker setup op 2.1 kanalen moeten instellen. Alleen in dat geval zal hij met de frontspeakers en de subwoofer werken. Bij Pure direct luister je altijd naar 2 kanaals stereo geluid zonder enige aanpassingen dus ook zonder subwoofer. Je kunt in het menu van de versterker 2 presets voor verschillende luidspreker configuraties maken. Dus 1 voor stereo set-up en 1 voor een surround set-up. Hoe je dat kunt doen kun je terug vinden in de gebruiksaanwijzing. Zie bijgevoegde link: https://helpguide.sony.net/ha/strtaan10/v1/nl/contents/TP1000937595.html

profile.country.NL.title
Rob768
Nieuw

Hallo Busra, deze oplossing is op zich duidelijk, maar kan ik dan via de afstandbediening snel switchen tussen deze beide setups, of moet dat dan via het setup menu en op de televisie? Want dat werkt niet.

Groet,

Rob