Deel jouw ervaring!
Ik probeer dit nieuwe toestel te registreren, maar dit lukt maar niet.
Mijn account, die ik jaren geleden eens heb aangemaakt en waarvan ik niet zeker ben dat ik het juiste paswoord nog ken, blijk ik niet te kunnen openen. Ik kan mijn paswoord niet aanpassen of wijzigen en er blijkt ook een fout te zijn gemaakt in men achternaam ipv Van Wijmeersch blijk ik te bestaan onder Van Wijmersch en telkens moet ik maar bewijzen dat ik geen robot ben om daarna vast te stellen dat het toch niet lukt om aan te melden.
Ik erger mij hier mateloos aan!!!!!!!!!
Hoe kunnen jullie mij hierbij helpen ... ik heb heel wat SONY toestellen thuis maar als dit niet lukt op een simpele manier dan koop ik geen SONY toestel meer!!!!!!!!!!
Beste frvanwi26,
Wat vervelend om te horen. Ik heb onze support hiervan op de hoogte gesteld en zij gaan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Die robot check is omdat wij ons helaas momenteel extra moeten beschermen tegen hackers en cyberattacks. Dit is natuurlijk voor een normale consument heel irritant, dus we zijn opzoek naar een andere oplossing.
Hopelijk zijn de problemen met hulp van support snel opgelost.
Groet,
Roos
Welkom in de Sony Community,
Pffffffffffffffffffffffff, omdat je je inlog niet meer weet, koop je nu geen Sony toetstel meer.
73's