annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HT-RTZ7 soundbar HDMI ARC werkt opeens niet meer

OPGELOST
profile.country.NL.title
g.vanderkleij
Nieuw

HT-RTZ7 soundbar HDMI ARC werkt opeens niet meer

Hallo,

ik ben sinds 1 jaar in het bezit van een soundbar HT-RTZ7, deze werkte tot deze week perfect.

Daar onze TV Sony Bravia KDL-40NX800 vervangen werd door een nieuwe TV Sony bravia KD55AF8BEAP.

Alles weer aangesloten hoe het moet. Werkt soundbar niet meer.

Zodra hij aangaat staat op de tv dat er een extern soundsysteem is aangesloten maar ik hoor geen geluid.

De bleury die po de soundbar is aangesloten geeft wel geluid maar geen beeld op tv.

Duw ik op HOME op de afstandbediening van de soundbar verschijnt er ook geen menu op de tv.

Voor de aansluiting tussen sounbar en tv gebruik in de beide HDMI ARC poorten en ik heb verschillende kabels geprobeerd.

zelfs toen ik hem weer op mijn oude tv aansloot kreeg ik geen beeld meer.

Iemand een oplossing hiervoor.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Via de knop "sync menu" kun je je audiosysteem selecteren. Probeer eens een volledige herstart van je TV (powerknop ingedrukt houden) en dan naar je audiosysteem te kijken. 

 

Het kan inderdaad aan de kabel liggen, omdat je oude TV een veel oudere HDMI specificatie heeft dan je nieuwe toestel. 
Je hoeft geen kabel van 100 euro te halen hoor. Wees er zeker van dat het HDCP 2.2 ondersteund. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Lijkt erop dat de HDMI verbinding niet goed is. Al een andere HDMI kabel geprobeerd?

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Via de knop "sync menu" kun je je audiosysteem selecteren. Probeer eens een volledige herstart van je TV (powerknop ingedrukt houden) en dan naar je audiosysteem te kijken. 

 

Het kan inderdaad aan de kabel liggen, omdat je oude TV een veel oudere HDMI specificatie heeft dan je nieuwe toestel. 
Je hoeft geen kabel van 100 euro te halen hoor. Wees er zeker van dat het HDCP 2.2 ondersteund.