Deel jouw ervaring!
Hi,
Ik heb een HT NT5 en deze krijgt geen fatsoenlijke verbinding met Spotify connect. Zodra ik vanaf mijn laptop w10 en de spotify app de HTNT5 selecteer begint het geluid haperend af te spelen om vervolgens na een ongeveer een minuutje te zeggendat het "mobiele apparaat geen verbinding heeft" . De HTNT5 is bedraad aangesloten (geen wifi dus)
Als ik ditzelfde doen met mijn beide HEOS devices doe (1 en Link) is er geen enkel probleem.Deze zijn beiden ook bedraad aangesloten.
Er lijkt dus iets mis te zijn maar ik kan niet vinden wat. Ik speel nu af via de HEOS link op de HTNT5. Als ik daarvan af zou kunnen zou dat mooi zijn kan ik die mooi inruilen voor een wireless Sony speakertje
Bedankt voor de reactie! (oh het terugzetten naar fabrieksinstellingen heb ik al geprobeerd)
Nico
Wat gebeurd er als je Spotify cast of connect via je smartphone?
Ook hier connect Spotify niet op de NT3, de NT3 is bedraad verbonden met het thuisnetwerk.
73's
Goede vraag. Via de Android app werkt het prima....