annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

hogepieptoon

Domweg
Nieuw

hogepieptoon

ik heb een box 

SRS-XB10

Ik heb sinds kort een hogepieptoon in de box, het is verbonden met een samsung s8+ Heb de box reeds gereset maar de piep blijft. Help!

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Hi Domweg, 

 

Welkom op de community. Ik ga je vraag intern doorzetten, maar misschien er al andere community leden die antwoord op deze vraag hebben.

 

Groet, Thijs

profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Inmiddels heb ik contact gehad met onze audio specialist. De pieptoon kan veroorzaakt worden door de de Bluetooth module van de telefoon (eventueel zou dit ook door de Bluetooth module van de speaker kunnen komen). 

Zou je de XB10-speaker met een andere telefoon of tablet kunnen aansluiten om te kijken of hij dan ook piept. Dan kunnen we controleren welke Bluetooth module de oorzaak is (telefoon of speaker).

Groeten,
Thijs