annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Zendervolgorde naar eigen inzicht veranderen

profile.country.NL.title
Ingando
Ontdekker

Zendervolgorde naar eigen inzicht veranderen

Mij lukt het niet op een KD 55 A 09 de zendervolgorde naar eigen keuze aanpassen. Tv is een week oud. Ook zenderkeuze mbv numerieke gedeelte van de afstandsbediening wordt niet geactiveerd

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Zo te lezen dat de numerieke toetsen op de afstandbediening niet funcioneren en je de zendervolgorder niet kan aanpassen, is de conclusie dat er een externe mediabox wordt gebruikt en de A09 (???) alleen als beeldscherm wordt gebruikt.

 

Wat je dus wil is met de TV niet mogelijk.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Ingando
Ontdekker

Nee er is geen mediabox aangesloten. Volgens Sony zou een oplossing zijn het via een software tool van hun de zenderlijst van (in mijn geval) Ziggo downloaden . Deze mbv hun software aanpassen en terug uploaden naar de tv. "De zenderlijst exporteren van uw tv:

  • Sluit een extern USB-geheugen aan op een USB-poort op uw tv.
    a) Voor de Android-modellen van Sony gaat u naar:
    [Start] > [Instellingen] > [Zender installatie] > [Digitaal Set-up] > [Technical Set-up] (Technische set-up) > [Overdracht van programmalijst] > [Exporteren]

    Echter de optie exporteren programmalijst kan ik nergens ontdekken dus downloaden van de lijst en dan aanpassen lukt niet.
    Mijn tv leverancier verwijst mij naar Ziggo ( deze zou het volgens hem het onmogelijk hebben gemaakt de voorkeurskeuze aan te passen)en Ziggo (beweert dat zij alleen de zenders  verzenden , hoe de tv daar mee omgaat,  ligt in dit geval bij Sony) naar Sony. Ik zelf denk dat het aan Sony ligt omdat hun software nogal brak is.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De software van Sony nog al brak?

Ligt het niet aan de ondeskundigheid?

 

Bij alle Sony Bravia gebruikers hier in de Sony Community hebben goed functionerende cijfertoetsen als de Bravia TV geconfigureerd is op het Ziggo Digitale netwerk (DVBc), dit is toch een must?

Functioneerd de "Guide" toest wel op de afstandbediening?

 

Regelmatig wordt de lijst van de Ziggo Digitale kanalen door ons handmatig of via de PC  aangepast.

 


73's

ps. Hier 3x een Bravia op het Ziggo Digitale netwerk met/zonder CI+ module in huis met op alle 3 een aangepaste zender lijst.

 

Heb toch nog steeds het idee dat er geen enkel Ziggo Digitaal kanaal opgeslagen is in de A09, dit is voor mij eerlijk gezegd een onbekend type in de Oled Bravia lijn.

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!