Deel jouw ervaring!
Digitale zenderlijst (Canal digitaal) updaten gaat niet goed. Hij blijft nu al 40 minuten vast staan op dit (zie foto) scherm.
Ik hoop het... "Ok" drukken en "opn. Proberen" daar reageert de tv niet op.
Een Power reset (groene toets) uitvoeren om daarna de zenderlijst opnieuw te updaten.
suc6 ermee,
73's
Na powereset (groene knop) direct de zenderlijst proberen te updaten. De scan gaat zelf snel en tot 100% maar hij blijft weer hangen op dit scherm. Bij een collega ook hetzelfde probleem met dezelfde tv.
Ik gebruik de Canal Digital voorkeuze niet i.v.m. het ontbreken van de CI module.
Als ik hier op "Andere (algemene satelliet) opnieuw de zenderlijst laat vernieuwen kan de "OK" ingedrukt worden door de "Ok" toets in het midden van het muis pad.
73's
Probleem ook bij mij. heb het zo kunnen oplossen. na de scan op niet op ok drukken maar op een willekeurige toets dan komt er toch een zender op de achtergrond. Dan de TV uit en aanzetten.
De zenderlijst is opgeslagen. En het scan beeld is weg.
Heb ook reactie gekregen van Sony. Ook de Guide zenderlijst loopt niet verder dan 110 en overig tot 999 wordt niet ingevuld en kan je ook niet op zappen.
Blijkt een software update te komen hiervoor maar konden nog geen datum geven.
@HansBos1 schreef:
.............................. Blijkt een software update te komen hiervoor maar konden nog geen datum geven.
De update staat nu online.
suc6 ermee,
73's
Bedankt.
Nu maar hopen dat ze een beetje vaart achter de update zetten.
Dat is niet de juiste update !! Wij zitten al op v6.6555 en is voor de AF8.