annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Youtube werkt niet meer

profile.country.NL.title
ouladlkadi
Ontdekker

Youtube werkt niet meer

Hoi,

 

Op mijn KD-55X9005C werkt sinds de update van youtube op 18 juli, youtube niet meer. Ik heb al bij APPS de gegevens opgeschoond maar zonder resultaat. Als ik alle updates verwijder dan doet ie het onder de oude versie, maar update zich zlef naar de nieuwe versie, 2.03.06

 

Iemand hiermee ervaring?

 

Gr.
Wahib

14 ANTWOORDEN 14
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ook hier hetzelfde probleem met versie 2.03.06.

 

 

73's

 

<edit> problemen doen voor in de gehele AndroidTV lijn.

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
giovanni2903
Lid

beeld word zwart en gaat dan terug naar het hoofdmenu waar alle apps staan. play store/services is up-to-date, de youtube app zelf ook evenals de tv software. opnieuw installeren helpt niet, de updates van de youtube app verwijderen (zodat je dus de fabrieksversie hebt) doet het wel :S

profile.country.NL.title
ouladlkadi
Ontdekker

Ik Heb uiteindelijk een fabrieksherstel gedaan. Nu werkt youtube weer wel. Moet helaas een heleboel instellingen aanpassen en opnieuw alles installeren

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Gebruik je nu de laatste bovengenoemde YouTube versie?

 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Goedemorgen, mijn collega's hebben aangegeven dat dit een mogelijke oplossing is, heb je deze stappen gevolgd?

https://www.sony.nl/electronics/support

Groeten, Thijs

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hebben zij dit zelf uitgeprobeerd? Dit is een oplossing voor een eerder probleem met een vorige versie.

 

Toch nogmaals (enkele dagen geleden ook al) de bovengenoemde oplossing toegepast.

Helaas is dit nog niet de oplossing, dan maar wachten totdat de YouTube applicatie geupdate wordt.

 

Wat wel vreemd is, dat er alleen in NL maar enkele meldingen zijn, wordt de YouTube applicatie zo weinig gebruikt?

 

Lees ook problemen in de rest van de EU.

 Link

 Link


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ouladlkadi
Ontdekker

ja ik gebruik nu de laatste versie van youtube

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik ben teruggegaan naar de fabrieksversie (1.3.11) van YouTube en de automatsche update uitgezet.

Nu maar wachten totdat YouTube een bug vrije versie uitbrengt.

 


73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
giovanni2903
Lid

Als je in de playstore automatische updates uitschakeld, de youtube app updates verwijderd (zodat je de fabrieksversie hebt) en hier de ena-laatste versie (2.3.4) download (via pc, op usb zetten en dan op de tv openen met de app "file commander"). Dan heb je het nieuwe design en de app start gewoon op. Geen idee wat youtube geeft gedaan met de nieuwste versie (2.3.6), maar hij doet het in ieder geval niet :s.  https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/youtube-for-android-tv-android-tv/youtube-for-android-tv-an...