annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Youtube en andere apps verdwenen

ciska69
Ontdekker

Youtube en andere apps verdwenen

Heb sinds 3 weken een sony smart tv om netflix, pathe thuis en youtube te kunnen kijken. En nu is mijn youtube app en nog ander apps  spontaan verdwenen. Heb ik daar toch een ander tv voor gekocht pfff.

Het kan toch niet de bedoeling zijn om ieder keer de tv terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Kan ook niet naar de opera store om opnieuw de app te halen want die app is ook verdwenen.

Heeft iemand een goede tip voor mij? 

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

 

Probeer eens aanvankelijk welke type Bravia het gaat, de "power reset".

Groene knop ingedrukt houden totdat het toestel uitschakeld en opnieuw opstart.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
ciska69
Ontdekker

 

Het is een bravia KDL-48WD650

Bedankt voor de tip maar helaas werkt het niet.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Werkt niet???

 

Power Reset,

De groene knop op de afstandsbediening ongeveer 10 second ingedrukt houden, totdat het toestel uitschakeld en opnieuw opstart?

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
ciska69
Ontdekker

De power reset werkt wel maar is niet de oplossing.

 

Het is op dit moment wisselend, het ene moment zijn de apps er wel en de ander moment zijn ze weer verdwenen.

Ik hoop dat de apps uiteindelijk toch besluiten om te blijven :slight_smile:

 

Bedankt voor de hulp!

Cokkebok
Nieuw

Ik heb nog geen 2 jaar een Sony Led tv 8505- 55 -inch met diverse Apps zoals You tube en Netflix, nu komt het geregeld voor dat ik Netflix niet kan openen maar ook dat de App You Tube zomaar verdwijnt, als ik dan de netstekker uit het stopcontact haal en er gelijk weer in steek, doet alles het weer.

Deze manier van de boel activeren ga me enorm tegen staan, daar ik de halve boel moet verschuiven, hoogst irritant, wat kan ik in deze doen, had hier voor een Samsung en die draait in de slaapkamer nog steeds zonder dit gezeik!

Tags (1)