annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

XR65X93JAEP TV moet regelmatig opnieuw worden opgestart

OPGELOST
profile.country.NL.title
Densan8
Ontdekker

XR65X93JAEP TV moet regelmatig opnieuw worden opgestart

Sinds 1,5 maand deze tv in bezit. Perfect toestel op 1 ding na. Regelmatig bij het aanzetten heb ik geen beeld, hij geeft geen zender weer maar een zwart beeld en moet ik de groene aan/uit knop ingedrukt houden om de tv opnieuw op te starten. Dit gebeurt bijna 2x per week. Is dit normaal ?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Densan8
Ontdekker
15 ANTWOORDEN 15
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat is er op de HDMI-poorten allemaal aangesloten?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Densan8
Ontdekker

Niets op de hdmi-poorten is aangesloten . Antennekabel en ci-module zijn het enige…

profile.country.NL.title
Densan8
Ontdekker

Contact gehad met Ziggo, ci module is niet compatibel met deze tv, dus niet geschikt. Lekkere tegenvaller dus.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Densan8  schreef:

Contact gehad met Ziggo, ci module is niet compatibel met deze tv, dus niet geschikt. Lekkere tegenvaller dus.


In de huidige TV's is de CI+ module 1.3 vereist, deze is bij Ziggo incl. smartkaart te huur voor 2 euro.

Het is ook mogelijk om zelf er eentje te kopen al zijn dr de afgelopen jaren regelmatig problemen mee.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Densan8
Ontdekker

Ik hen de CI module van Ziggo, die werkt dus niet… 🥲

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dan laat je toch een nieuwe opsturen als het er eentje van Ziggo is, die huur je trouwens.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Densan8
Ontdekker

ik las in het weekend op een Engelse website van Sony dat er een update komt in februari om de problemen met de ci+ module op te lossen ?!

 

we blijven hoop houden !

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Densan8  schreef:

ik las in het weekend op een Engelse website van Sony dat er een update komt in februari om de problemen met de ci+ module op te lossen ?!

 

we blijven hoop houden !


Dat is in dit topic ook al gemeld.

 

Denk jij dat een firmware update de oplossing is als de CI+ module niet compatibel is, terwijl er geen enkel probleem voordoet met de gehuurde Ziggo CI+ module.


@Densan8  schreef:

Ik hen de CI module van Ziggo, die werkt dus niet… 🥲



73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Densan8
Ontdekker