annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

[XR-55X90SP] Spotify speelt bij pauzeren andere app

profile.country.NL.title
BraviaBravo
Ontdekker

[XR-55X90SP] Spotify speelt bij pauzeren andere app

Ik heb dit toestel nu een maand in gebruik. Ik heb zowel een Spotify account waarop ik ingelogd ben als diverse andere apps (o.a. Disney+, F1TV, NPOplus). Wanneer ik in een van deze apps pauzeer, begint Spotify spontaan te spelen. Niet zichtbaar op het scherm, maar op de achtergrond.

 

Dit is uiteraard erg vervelend, ik moet Spotify dan vanaf mijn telefoon pauzeren maar wanneer ik de stream in de andere app weer hervat schiet Spotify ook weer aan. Het enige dat lijkt te helpen is Spotify uitloggen, maar dat lijkt me toch niet de bedoeling. Iemand anders hier ervaring mee, of een oplossing wellicht?

Tags (1)
4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De bovengenoemde app's zijn deze geinstalleerd op de X90s of op de telefoon?

Is er een Bluetooth verbinding actief tussen de X90s en je telefoon.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
BraviaBravo
Ontdekker

Op beide, maar het gaat om de apps welke op de TV draaien. Wel heeft de Spotify-app een directe verbinding met de telefoon van de ingelogde gebruiker voor de bediening, maar dit gaat niet (voor zover ik weet) over bluetooth.

 

Dus stel de Spotify-app is stopgezet en ik kijk via de F1 app. Zodra ik hier een stream pauzeer start Spotify op de achtergrond (dus enkel geluid) te spelen vanuit het account van de daar ingelogde gebruiker. Dan kan ik het spelen via de telefoon stopzetten, maar zodra ik de stream hervat schiet Spotify opnieuw aan. Het enige dat lijkt te helpen is de Spotify-app op de TV openen en daar de huidige gebruiker uitloggen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@BraviaBravo  schreef:

 ....... maar zodra ik de stream hervat schiet Spotify opnieuw aan.

 Welke Spotify applicatie gaat er opnieuw aan, op de X90s of op je telefoon?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
BraviaBravo
Ontdekker

"Welke Spotify applicatie gaat er opnieuw aan, op de X90s of op je telefoon?"

 

Feitelijk op beide omdat de telefoon en TV gelinked zijn: op de TV begint de Spotify app af te spelen, maar op de achtergrond. Dus niet in beeld. Op de telefoon kan ik zien dat deze begint te spelen;

BraviaBravo_0-1687329567569.png

 

Zoals je hier ziet;

  • Play button wordt geactiveerd; ik kan hem nu via de telefoon weer pauzeren.
  • Woonkamer-TV wordt actief. Zelfs wanneer ik hier eerder via 'Wijzigen' heb aangegeven op de telefoon te willen luisteren, verandert de modus terug naar 'Woonkamer-TV'.

 

Vanavond nog eens gereproduceerd wat en wanneer dit optreedt. Had ik het zondag bij de F1TV-app en NPO, nu gebeurt het enkel bij de NPO-app en ook niet altijd. Ik heb het bij meerdere apps geprobeerd (ZiggoGo, NOS, Disney+, Netflix, F1TV, NPO, BraviaCore).