annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

x850C bugs

niek1978
Lid

x850C bugs

Hallo, sinds vrijdag in bezit van de 55x8507C.

 

beeldkwaliteit is erg goed, heel blij mee, maar de tv is nog niet echt stabiel te noemen.

 

het nog niet correct kunnen uitvoeren van meerkanaals audio is voor mij een erg vervelende blijvende tekortkoming.

- audio uitvoer is alleen PCM en geen dolby digital / dts oid.

Welke meerkanaals bron je ook gebruikt(een app, ander extern apparaat, of cam module) het maakt niet uit.

 

ik heb het apparaat aangesloten via de TOSLINK kabel. Mederwerker van sony wist niet of anderen dit probleem hebben.

 

zie forum op tweakers.net... IEDEREEN heeft er last van , ook via de HDMI (arc)!

 

verder voorgevallen bugs

 

- na toevoegen toetsenbord geen ontvangst van CAM module meer, na stekker eruit en rebooten wel weer.

- Na een tijd gekeken te hebben via HDMI-3 willen switchen naar digitaal (via cam module). vervolgens geen ontvangst meer... wederom na stekker eruit en reboot weer goed.

- Bij aanzetten was er geen beeld , wel geluid, menu's werkten wel. Na harde reboot (stekker eruit)  was het weer goed.

- cpu verbruik idle vrij hoog.

- Interactieve TV doet het niet (ziggo, icm quantis 1.3 module) telkens de melding "tijdelijk niet beschikbaar"..

 

Iemand met vergelijkbare ervaringen?

 

zo kunnen we een tv die goede beeldkwaliteit levert samen verbeteren.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Dacht al wat een bekende gebruiksnaam, was dus vanuit Tweakers.net.

 

Voor ondersteuning/bugs voor de Bravia AndroidTV 2015 hebben is er een apart topic geopend.

 

- Voor het gebruik van een toetsenbord, gebruik ik aan deze kant de gratis Sony app TV-SideView.

- Ontvang je geen Digitale zender dan meer of wordt de digitale service niet gedecodeerd?

- Om de activiteit van de CPU idle lager te krijgen kun je het volgende uitproberen: alle Google Services uitschakelen.

- Het ITV op het oude Ziggo digitale netwerk is wat ik hier en daar leest een groot drama, hier staat HBBtv als interactive service op een werkt naar behoren, al is de kwaliteit niet om over naar huis te schrijven.

- Lees betere berichten over de Smit module t.o.v. de Quantis, misschien heb je de mogelijkheid om deze tijdelijk ui te proberen?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
niek1978
Lid

Beste 73's, Ik zal verder posten onder het topic wat je mij toestuurde. De digitale zenders... dat verschilt per geval. De ene keer was het een sterk vertraagde of falende authenticatie en kwam het uiteindelijk goed. de andere keer stond er geen ontvangst, check antenne signaal. Na reboot was het goed. Ik ga het eens proberen wat het effect is van google services uitschakelen. ITV heb ik inderdaad via ziggo, geen prioriteit van mij, ik wacht de updates rustig af. Ik snak echter naar de oplossing die de audio uitvoer van dolby digital/dts via toslink mogelijk maakt.