annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WiFi verbinding valt regelmatig weg TV KD-65XD8599

profile.country.BE.title
ggeerits
Nieuw

WiFi verbinding valt regelmatig weg TV KD-65XD8599

Tijdens het kijken naar Netflix, Youtube of Vimeo valt de WiFi verbinding regelmatig weg op mijn TV KD-65XD8599 (firmware 3885).

Wanneer ik dan de TV opnieuw opstart heb ik weer WiFi verbinding voor een tijdje.

Heb reeds een fabrieksreset gedaan, dit is dan voor enkele dagen ok, maar daarna opnieuw hetzelfde probleem.

Bij mijn andere toestellen (Playstation 3, UHD Blu-Ray player UBP-X800, mobieltjes) op hetzelfde netwerk heb ik dat probleem niet.

Iemand met een oplossing?

Alvast bedankt.

Geert Geerits

 

 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
ThomSBNL
Lid

Hi ggeerits,

 

Wat vervelend dat je wifi verbinding regelmatig wegvalt. Ik zal het een en ander moeten navragen maar wellicht dat een ander lid van de Community of een van onze Sony Experts in de tussentijd al het antwoord weet.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Wel erg druk met al die WiFi verbonden aparaten, kan begrijpen dat het draadloze netwerk druk is.

Mijn idee een bedrade verbinding aanleggen, om vanuit de netwerkkabel via een LAN hub deze aparaten allen te voorzien van bedrade netwerk verbinding.

 

Hou er rekening mee dat ook als de aparaten uitstaan deze toch comuniseren met de router.

 

Ook de router kan dicht slippen, zodat hij dan weer opnieuw opstart.

 

Wat doet Netflix of YouTube op de PS3, ook hetzelfde probleem?

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Moendie
Ontdekker

Beste Lezers , ik had zelfde (Wifi) problemen met mijn KLD-55W805C..

 

Zie hieronder

 

profile.country.NL.title
Moendie
Ontdekker

Beste Lezers , ik had zelfde (Wifi) problemen met mijn KLD-55W805C..

 

Als tussen oplossing had ik een Wifi extender aangesloten (had ik nog liggen ) op de vaste netwerk aansluiting van de TV, dat werkte goed.....Nadat ik over gestapt was van 10/100 MB naar 100/100 MB was ik eigenlijk in de veronderstelling dat met een sneller wifi router de problemen wel opgelost zouden zijn.Maar helaas .Toch weer de Edimax 300MB wifi extender (op de vaste netwerkaansluiting van de TV) er tussen gezet ...Lijkt op een probleem met de WIFI controller van de Sony tv ? 

 

Mvrgr Moendie.