annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Welke HDMI kabel voor 4K tv via mijn KPN digitale tv

profile.country.NL.title
boydstr
Ontdekker

Welke HDMI kabel voor 4K tv via mijn KPN digitale tv

ik heb een nieuwe HDMI kabel nodig om aan te sluiten op mijn Sony Bravia 4Ktv naar kastje van digitale tv van KPN welke type HDMI kabel heb ik nodig high speed/kbps etc.

groeten Boyd

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Heb je nog HDMI kabel liggen? Sluit deze eerst aan. Kans is groot dat deze prima werkt samen met je KPN kastje 😉

 

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
boydstr
Ontdekker

Bedankt voor je snelle reactie maar er is meer aan de hand mijn Sony Bravia 4K HDR smart tv heeft kuren ik moet de tv elke keer opstarten met factory reset dit is inmiddels een keer gelukt en kon weer tv kijken maar bij het uitschakelen en de volgende dag weer aanzetten weer hetzelfde probleem. Vandaag weer geprobeerd tv ging na hard reset weer aan maar toen ik mijn HDMI kabel van digitale tv van KPN wilde inpluggen werd het beeld weer raar en tv ging uit dus heb een vermoeden dat mijn HDMI kabel niet goed meer werkt dit heeft ook iemand op het forum geopperd dat dit ook de oorzaak kon zijn dus vandaar dat ik dan ook gelijk een goede kabel wil kopen deze kabel gekocht in de Action meestal is de kwaliteit van Chinese producten ver te zoeken er liggen achter mijn tv meubel een wirwar van draden van modem,soundbar,digitale tv kastje,lan-kabel,PS4 dus heb inmiddels begrepen dat een goede HDMI kabel wel beter is afgeschermd voor interferentie.......

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Gebruik zelf audioquest forest hdmi kabels. En al eens getest met HDMI kabel van de action. En die deed het net zo goed 😉

 

Als je meerdere apparaten hebt die gebruik maken van HDMI. Wissel de kabel eens om, om te testen. 

 

Hoe is alles aangesloten? Maak je gebruik van (e)ARC ?

 

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

De laatste tijd wel heel vaak gelezen dat TV’s problemen geven met de KPN kastjes.

Haal de TV stekker eens uit het stopcontact.

Haal alle kabels uit de TV. Wacht een minuut, stop de stekker van de TV weer in het stopcontact.

Zet de TV aan, als hij dan weer normaal opstart kun je één voor één de kabels er weer in stoppen.

 

Een HDMI kabel hoeft echt niet duur te zijn om goed te zijn, als hij 2.0 is werkt een goedkope ook goed.

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________