annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Bravia 4K HDR tv

profile.country.NL.title
boydstr
Ontdekker

Sony Bravia 4K HDR tv

Mijn Sony tv is een ramp de eerste keer dat mijn Sony Bravia 4K niet meer werkte werd door telefoniste van de Sony helpdesk geconstateerd dat moederboard moest worden vervangen (tv ging niet meer aan) De tv is een aantal maanden geleden gerepareerd nu heeft de tv weer kuren ik moet de tv elke keer opstarten met een geforceerde reset (met knopjes op achterkant van tv ingedrukt houden stekker erin etc.) nu start de tv af en toe op met de reset maar als ik de tv uitschakel  ben ik op z’n minst half uur bezig om de tv weer op te starten ik heb tv aangesloten op m’n PS4,digitale tv van KPN en soundbar en tv is verbonden met mijn modem (internet) heeft er iemand in de community een suggestie waar het aan zou kunnen liggen? Ik heb inmiddels zo’n €1800 uitgegeven aan tv en reparaties en nog steeds geen normaal werkende tv.🤬 en dat in een tijd dat we verplicht binnen moeten blijven dus geen Netflix of iets anders.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helaas is het nu donker in de glazenbol, zonder typenummers is het dus onmogelijk om je zoizo te helpen en tips te kunnen geven.

 

Ooit gehoord van HDMI-problemen?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

@boydstr Als we inderdaad niet weten welke type Sony TV je precies hebt kunnen we je helaas niet helpen?


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.NL.title
boydstr
Ontdekker

Sony Bravia 4K HDR smart tv/Type 55XE9005

groeten uit Den-Haag

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Grootte kans dat het de KPN box is, daar zijn meer problemen mee.

Lukt het wel de TV aan te krijgen als van de KPN box de kabel uit de TV haalt?


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________