annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WEL KOPPELING GEEN GELUID

profile.country.NL.title
WSR1062
Nieuw

WEL KOPPELING GEEN GELUID

Dag allemaal,

Ik heb een vraag: ben in het bezit van een Sony KD-49XG9005 en sinds kort heb ik ook een Sony WH-CH700N hoofdtelefoon. De TV is aangesloten via een Denon AVR-2600H via HDMI. Tot zover geen problemen, alles werkte zonder probleem.

Sinds afgelopen week de ZIggo Next mediabox in huis. Deze box via HDMI op de Denon (volgens handleiding op CBL/Sat) en vanuit de Denon met HDMI naar de TV. En ook nog een hoogwaardige optische kabel tussen de Denon en de TV voor digitaal geluid. 

De koppeling van de hoofdtelefoon met de TV is geen probleem, alleen heb ik geen geluid. Wat ik ook probeer. Wel geluid via de Denon en/of TV maar niet via de hoofdtelefoon. Wie weet raad? 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het lijkt erop dat de AVR 2600 de audio van de "beruchte" Next mediabox niet doorstuurt via de HDMI-verbinding naar de XG9005. De optische aansluiting op de XG9005 is een uitgang en niet een ingang.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
WSR1062
Nieuw

Dank je wel, ik zal eens kijken wat ik dan kan doen. Had voor de aansluiting van de Next idd geen problemen. Als ik een oplossing vind, laat ik het eten. Iemand anders ideeën? 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat is het voordeel van de "drama" Next t.o.v. de CI+ module voor je?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!