annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wat is het verschil tussen al deze TVs? XH9005 / XH9077 / XH9096 / XH9299 Series

profile.country.US.title
enjoyit
Nieuw

Wat is het verschil tussen al deze TVs? XH9005 / XH9077 / XH9096 / XH9299 Series

Graag wil ik dit weten want ik heb geen flauw idee welke nu de beste is en wat het verschil is tussen deze modellen.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hier je kan de types aanvinken om ze onderling te vergelijken.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.US.title
enjoyit
Nieuw

Jammer genoeg kan dat niet want de XH9005 / XH9077 / XH9096 / XH9299 SERIES staan allemaal onder één televisie type.

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

Als er iets niet eenvoudig is, dan is het wel de juiste keuze selectie van Sony TV"s. Ik denk dat je de verschillen moet zoeken in type tuners (dvb-c, dvb-t, dvb-s). Aantal tuners 1 of 2. Je zult al deze typen in deze serie handmatig door moeten zoeken op volledige specificatie. Vrees ik. 

profile.country.NL.title
RadS79
Lid

Ik zou dit ook willen weten maar niemand weet het zelfs sony niet maar er gaat ooit een punt komen dat wanneer je de 9096 heb gekocht en iets werkt niet dat je te horen krijgt jammer voor je, had je maar de 9005 moeten kopen.

 

 

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@RadS79

Je kunt het beste de volledige specificaties bekijken op een PC met een breed scherm.

Wat ik voor je heb kunnen ontdekken is als volgt:

Technisch zijn deze modellen identiek. 

Het verschil zit in de standaard, het frame en de Afstandbediening waarbij:

De XH9005 heeft een zgn. enkele positie standaard.

De XH9077 heeft een Zilveren frame.

De XH9299 heeft een Stylvolle afstandbediening. Je kunt eea.nazoeken op www.sony.nl afd. Televisies. XH90 / XH92 series onder Volledige specificaties en kenmerken.

Succes. Gr, Arie