annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Waar blijft android 6 voor de TV (XD85)?

Jorryt
Nieuw

Waar blijft android 6 voor de TV (XD85)?

Inmiddels is Android 7 uit en is de software versie op de TV's nu sinds november op 5.

 

Ik lees geruchten dat er voorzichtig al Android 6 uitgerolt wordt, maar wanneer komt deze naar NL voor de TV's?

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Android 7 is net uit op smartphones. Dit staat echter los van de software op TV toestellen. 


Niemand weet een exacte datum. Het zal niet lang duren denk ik, omdat een aantal toestellen uit 2016 al op Android 6 zit. 

profile.country.NL.title
ehvwheelboy
Lid

Android 7tv vanaf 17 januari op mijn Shield tv staan . Android 6 op sony tvs .Wat ik op div Amerikaanse foras gelezen heb nog een grotere ramp als die wij (5.1) nu hebben . Schijnt dat de tv op gegeven moment na de firmware update niet meer reageerde en zelfs de beruchte knop niet werkte . Alleen stekker eruit minuut wachten en dan weer stekker erin . Om vervolgens als je de tv uit en weer aan zet zelfde probleem te hebben . 

 

Vermoed daarom ook dat wij daarom die firmware toh nog niet hebben . 

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik hou m'n hart ook eerlijk gezegd vast m.b.t. Android 6, ben zeer benieuwd hoe de upgrade gaat aflopen.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ehvwheelboy
Lid

Maar je bent toch wel met me eens dat dit geen goede reclame is voor een bedrijf als sony .Overigens ik weet dat toen phillps begon met android tv meen 4.4.2 het ook een ramp was .Dus ik vraag me af waar zit het .Is het het sofware team van sony die er een puinhoop van maakt .Of is het Google die zijn zaakjes niet op orde heeft . Mij lijkt de eerste .Want mijn Shield tv's draaien prima . En zoals ik al schreef zitten zowel het oude als nieuwe model op android 7 tv sinds 17 januari

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Android op de TV's van de andere merken is ook nog steeds een probleem. Wat ik heb gehoord is dat de samenwerking tussen Google en de TV producenten het grote probleem is. Het is trouwens onmogelijk om het Shield kastje te vergelijken met een TV toestel.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!