annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen internet op Sony Android TV met Ziggo Connect box

Dankers10
Nieuw

Geen internet op Sony Android TV met Ziggo Connect box

Hallo,

 

Ik heb sinds vorige week een Connect box van Ziggo op zich een mooi apparaat alleen lukt het mij niet om het internet in te stellen op de TV. Ik heb de TV al teruggebracht naar de fabrieksinstellingen en bij het kiezen van het netwerk vindt hij gewoon het netwerk en kan ook een internet verbinding tot stand brengen, echter vervolgens dient hij nog gegevens van de Google mediaserver op te halen en dan gaat het fout en krijg ik een netwerkfout met de vraag om verder te gaan of om opnieuw een verbinding tot stand te brengen. Iemand ervaring met dit probleem?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Is er een Google account aanwezig in de Sony Android TV???

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Dankers10
Nieuw

Dat is niet het probleem, want bij de vorige modem kreeg ik wel gewoon contact met de Google mediaserver.

Wellicht zit het probleem in de beveiliging van de modem?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat bedoel eigenlijk met de Google Mediaserver?

Heb zelf geen connect box van Ziggo, maar ziet deze wel met grote regelmaat langskomen op de  bekende fora's.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Dankers10
Nieuw

De Android TV legt verbinding met internet en zegt dan internetverbinding maken is gelukt.

Vervolgens komt er een melding verbinding leggen met Google ik denk voor het ophalen van de apps, maar dan gaat de TV niet verder met het binnenhalen van de apps, maar geeft de melding kan geen verbinding leggen met Google. Dus kortom internetverbinding leggen lukt, maar de apps voor de TV binnenhalen lukt niet.