annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Vlekken en clouding in beeld 65DX9305

profile.country.NL.title
alexgout
Lid

Vlekken en clouding in beeld 65DX9305

Dit type TV staat bekent om de zeer hoge uniformiteit van de Backlight van het scherm. In diverse review heb ik gelezen dat ze het scherm daarom prijzen. Toch is er bij mij wel erg grote vlekken te zien.  Dirty screen effect DSE. ook is er sprake van Clouding. 

 

Ik heb een behoorlijk grote vlekken in het scherm. een hele grote aan de linkerkant en aan de rechterkant een kleinere. Is daar wat aan te doen? 

 

 

Dirty screen effect

 

 IMG_0092.JPG

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mogelijk dat het minder wordt als je het scherm masseerd met een zacht doek.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
alexgout
Lid

Wow. Dus echt WoW.

 

Ik had niet verwacht dat masseren zou werken. Na Massage is het DSE (dirty screen effect) is volledig weg. Nu heb ik een best wel goed egaal beeld. 

 

Voor de Massage.

voor massage

 

Na Massage.

DSE na massage

 

Nou de clouding nog en ik ben tevreden. 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Super dat de massage geholpen heeft. Nu het probleem in het andere topic nog onder controle zien te krijgen.

 

 

73's

ps. niks vergeten!!!

:smileywink::smileyconfused::smileywink:

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
MadTrackZ
Lid

Goede tip, zal het eens proberen bij mijn kd-49x8307c daar is het ook aardig erg

FloAms
Ontdekker

Kun jij mij laten weten wat je precies hebt gedaan?

Ik ben benieuwd of dit bij mij ook zou helpen.

 

alvast bedankt.

profile.country.NL.title
alexgout
Lid

Met een zachte doek over het scherm wrijven. met lichte! druk heb ik door rond draaiende bewegingen te maken het scherm weer egaal gekregen. let wel! bij het schoonmaken (onderhoud) en vingerafdrukken verwijderen kunnen er weer vlekken ontstaan. dan kun je het prossen herhalen. De clowning effecten heb ik nooit weg kunnen krijgen. maar met local dimming en de helderheid verlagen is dat niet storend. Ik heb me er bij het TV kijken nog niet aan gestoord.

FloAms
Ontdekker

ok! thx :slight_smile:

ik ga t ff proberen.