annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

activatiecode tv bravia KDL-48W705C

kimb84
Nieuw

activatiecode tv bravia KDL-48W705C

Hallo

We hebben een aantal maanden deze tv gekocht en door de knop netflix op de afstandsbediening dacht ik van de week, laat ik deze ook activeren. Nou gaat dat even moeizaam! Ik ben nu al wel zo ver dat ik eerst een account heb moeten aanmaken. Tv heeft al een internetverbinding via de wifi. Nu wilde ik mijn TV koppelen en daarvoor moet ik een activatiecode die ergens in de tv staat doorgeven op mijn account. Ik vind de aanwijzingen daarvan zeer onduidelijk. Er staat; druk op home knop en navigeer naar SEN. Als ik dat doe kom ik al in het menu met de apps. Is dit al het Sen MENU? Ik kan nergens op deze pagina vinden waar ik account koppelen kan selecteren. Heb elk menu knopje al bekeken maar zie toch echt nergens een account koppelen. Iemand ook deze problemenm gehad en hoe krijg ik de apps en daarmee netflix op mijn tv?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Begrijp je niet helemaal,

het is toch mogelijk om Netflix op te starten en dan het Netflix account in te vullen wat is al aangemaakt?

Het is niet nodig om de W705c  met SEN o.i.d. te koppelen om Netflix te gebruiken.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
djohnlord
Lid

deze vraag heb ik jaar geleden ook al gesteld,je ken via die activactie code je tv registreren bij je apparaten bij sony,werkte toen niet en zal nog niet denk ik

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Als je inlog op SonyEntertainmentNetwerk is te zien dat het (nog steeds) niet mogelijk is om een Android toestel te registreren voor bijv. verbeterde functie's o.i.d.. Nogmaals de registratiecode is niet nodig om gebruik te maken van Netflix.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!